Avoin hakemus papin virkaan, Espoon, Helsingin ja Tampereen hiippakunnat sekä Turun arkkihiippakunta - KirkkoRekry

Voit jättää avoimen hakemuksen, mikäli olet kiinnostunut työllistymään papin virkaan Espoon, Helsingin ja Tampereen hiippakunnissa tai Turun arkkihiippakunnassa. Hakemuksessa voit määrittää, oletko vihitty pappi vai teologian maisteri.

Avoin hakemus ei automaattisesti siirry rekrytointeihin, joista on julkaistu oma työpaikkailmoitus. Hae paikkaa kyseisen työpaikkailmoituksen kautta.

Tallentamasi tiedot säilyvät käytössäsi KirkkoRekry-palvelussa ja voit hyödyntää näitä tietoja, kun haet muihin rekrytointeihin. Voit valita uutta hakemusta tehdessä, kopioidaanko tiedot profiilistasi vai viimeisimpänä aloitetusta hakemuksesta. Mikäli lisäät tietoja erikseen haettavaksi julistetun viran hakemukseen tai profiiliisi, nämä tiedot eivät siirry takautuvasti avoimeen hakemukseesi, jonka olet tehnyt järjestelmässä aikaisemmin. Muutokset ja täydennykset täytyy näin ollen tehdä ja tallentaa avoimeen hakemukseen erikseen, jotta ne jäävät myös siihen pysyvästi näkyviin.

Voit itse määrittää, kuinka kauan hakemuksesi on voimassa ja näkyvissä työnantajilla. Hakemus voi olla voimassa korkeintaan kaksi vuotta eteenpäin. Voit täydentää hakemustasi milloin tahansa hakemukseni-välilehdellä otsikon "Päivitettävissä olevat hakemukset" alla. Muistathan päivittää käytettävissä olopäivämääräsi silloin, kun työskentelet määräaikaisissa tehtävissä sekä ilmoittaa, jos et ole enää käytettävissä. Jos haluat poistaa hakemuksesi, voit muokata hakemuksen voimassaolopäivän seuraavalle päivälle tai olla yhteydessä ilmoitettuihin henkilöihin.

Pappisvihkimyksen jälkeen sinun tulee merkitä itsesi hakemuksella vihityksi papiksi.

Tämän rekrytoinnin kautta jätetty avoin hakemus menee ilmoittamasi kiinnostuksen mukaan tuomiokapituleihin, joista se välitetään hiippakuntien seurakuntiin.

Pappisvihkimyksistä ja siihen liittyvästä prosessista saat lisätietoja:
Espoo: notaari Pilvi Keravuori, pilvi.keravuori@evl.fi, 050 4628 616
Helsinki: notaari Antti Luoma, antti.luoma@evl.fi, 040 8252 596
Tampere: notaari Hannu Laukkonen, hannu.laukkonen@evl.fi, 0400 926 730
Turku: hiippakuntapastori Pauliina Järvinen, pauliina.jarvinen@evl.fi, 0400 126515

Tutustu hiippakuntiin:
www.helsinginhiippakunta.fi
www.tampereenhiippakunta.fi
www.espoonhiippakunta.fi
www.arkkihiippakunta.fi

Jätä avoin hakemus
Snabblänkar
Kuntarekry - FCG Talent Kuntarekry - FCG Talent-logo

KirkkoRekry-tjänsten produceras av  FCG Digital Oy.

FCG Finnish Consulting Group Ab är en del av Kommunförbundskoncernen.