Tervetuloa Seinäjoen seurakuntaan.

Seinäjoen seurakunnassa on haettavana diakoniatyöntekijän vakituinen virka 1.11.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Viran sijoituspaikka on Ylistaron kappeliseurakunta. Ylistaron työyhteisössä on kaksi diakonian virkaa. Haettavan viran tehtäviin kuuluu laaja-alaisesti diakonian eri tehtävät. Virkaan kuuluu myös jumalanpalvelus- ja hartauselämän tehtäviä.

Odotamme virkaan valittavalta hyvää yhteistyökykyä ja joustavuutta sekä rohkeutta tehdä monialaista työtä erilaisissa verkostoissa ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Hakijan tulee kyetä myös itsenäiseen työskentelyyn. It-taidot lasketaan eduksi viran hoitamisessa.

Viran pätevyysvaatimuksena on kirkkohallituksen päätöksen nro 162 mukainen diakonian virkaan kelpoistava tutkinto. Virkaan valitun tulee olla ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen. Virka kuuluu KirVESTES:n vaativuusryhmään 503 (2 885,11 €/kk), jonka lisäksi maksetaan mahdollinen kokemus- ja suorituslisä. Virkaan valittavan on toimitettava selvitys terveydentilastaan ja rikosrekisteriote (laki evankelis-luterilaisen kirkon viranhaltijasta 2:12 §). Virkaan sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Virkaan haetaan 20.9.24 klo 15 mennessä sähköisen KirkkoRekry-hakupalvelun kautta. Haastattelut 7.10. Ylistarossa.

Lisätietoja antaa johtava kappalainen Teemu Leino, puh. 040-185 6013, teemu.leino@evl.fi.

Seinäjoen seurakunta on Seinäjoen yli 65 000 asukkaan kaupungin alueella sijaitseva noin 200 eri alojen ammattilaisen yhteen hiileen puhaltava työyhteisö. Meitä työskentelee kaupungin neljällä, omaleimaisella alueella: keskustassa toimii Seinäjoen alueseurakunta, Nurmossa, Ylistarossa ja Peräseinäjoella on omat kappeliseurakuntansa. Lisäksi meillä on kolme leirikeskusta, ne sijaitsevat Nurmossa, Peräseinäjoella ja Ähtärissä.

Seinäjoen seurakunta tunnetaan yhteisönä, jonka jäsenyyttä, työtä ja työn tuloksia arvostetaan. Meillä jokainen tulee kohdatuksi lämpimästi ja avoimesti, ja kuulluksi omana itsenään. Vahvistamme yhteisöllisyyttä kutsuen jokaista lähetyskäskyn mukaisesti Jumalan yhteyteen, välittämään lähimmäisistä ja pitämään huolta luomakunnasta. Me pohjalaiset olemme tunnetusti yritteliästä väkeä, mikä seurakunnan toiminnassa näkyy voimissaan olevana kökkähenkenä, vapaaehtoistyöt ja talkoilla tekeminen ovat voimissaan.

Seinäjoen seurakunta tarjoaa työntekijöilleen lakisääteistä laajemman työterveyshuollon, Smartumin kulttuuri- ja liikuntaedun, tyhy-toimintaa, kahviedun, polkupyöräedun, hierontaedun sekä mahdollisuuden kehittyä työssään. Tervetuloa Seinäjoen seurakuntaan!

Markinsalontie 2 B
61400 Ylistaro

• Seinäjoen seurakunta - Rökfri arbetsplats
  • Tutustu työnantajaan

Vi uppdaterar KirkkoRekry torsdag den 12 september kl. 7 - 11. Under den här tiden är arbetsplatsannonserna tillgängliga, men du kan inte logga in på din profil eller skicka ansökningar. Vi beklagar olägenheten!