Digituottaja - Lohjan seurakunta

Digiosaaja − Tule kehittämään kirkon työtä Lohjalla!

Lohjan seurakunta etsii joukkoonsa
DIGITUOTTAJAA
uuteen tehtävään 1.11.2024 alkaen.

Haluatko olla tukemassa kirkon digikehitystä? Ovatko videot ja podcastit leipälajisi? Pidätkö muiden sparraamisesta?
Hyppää mukaan Lohjan seurakunnan uuteen viestintätiimiin, jossa lisäksesi toimii kolme viestinnän ammattilaista.

Digituottajan tehtävä jakautuu kahteen osa-alueeseen:

1) Viestintä, erityisesti digitaalinen sisällöntuotanto (n. 60 %).
- Video- ja äänituotannot, striimaukset, visuaalisen suunnittelun tehtävät
- Henkilöstön ohjaaminen ja tuki digitaalisten työkalujen käytössä

2) Laiteinfran hallinnointi ja IT-lähituki (n. 40 %)
- IT-laitteiden hallinnointi, käyttöönotto sekä lähi-käyttäjätuki (siltä osin kun Kirkkohallituksen IT-alue ei näistä vastaa).
- AV- ja IT-laitteiden huolloista ja korjauksista vastaaminen
- Äänentoistoon, striimaukseen ja digitauluihin liittyvien järjestelmien pääkäyttäjyys
- Yhteydenpito Kirkkohallituksen IT-tukeen
- Tietoturvaan ja saavutettavuuteen liittyvä opastus

Saatat olla etsimämme henkilö, jos sinulla on
- osaamista ja kokemusta tehtävän molemmista osa-alueista
- soveltuva ammatti- tai korkeakoulututkinto (esim. medianomi)
- hyvät tekniset taidot ja IT-osaaminen (erilaiset ohjelmistot ja laitteet)
- kykyä hyödyntää erityyppisiä välineitä digituotannoissa (mm. video- ja äänituotannot)
- visuaalista silmää
- erinomainen suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito
- itsenäinen työote ja organisointikykyä
- hyvät vuorovaikutus- ja tiimitaidot.

Eduksi katsomme, jos tunnet seurakunnan toimintaa ja voit toimia myös ruotsin kielellä.
Seurakunnan alue on laaja, joten oman auton käyttö tehtävässä on välttämätöntä. Maksamme kilometrikorvaukset kirkon virka-ja työehtosopimuksen ja verottajan ohjeiden mukaisesti.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja merkityksellisen työn seurakunnan digitaalisen kehittämisen parissa. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen (36,25 h/vko). Käytössä on liukuva työaika, ja myös etätyö on rajoitetusti mahdollinen. Hyvä työilmapiiri, yhdessä tekeminen ja osaamisen jatkuva kehittäminen on meille tärkeää. Haluamme tukea jokaista työyhteisön jäsentä onnistumaan tehtävässään muun muassa huolehtimalla hyvästä perehdytyksestä. Henkilöstön käytössä on kattavat työterveyshuollon palvelut sekä lounas-, liikunta- ja kulttuurietu (Epassi).

Palkkaus on KirVESTES:n vaativuusryhmä 502 mukainen (peruspalkka 2843,31euroa/kk). Peruspalkan lisäksi maksetaan työkokemukseen perustuvaa kokemuslisää enintään 96,00-358,50 euroa/kk.

Tehtävä täytetään 1.11.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan, ja siinä sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa. Ennen valinnan vahvistamista on esitettävä seurakunnan työterveyshuollon antama hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Hakijan tulee olla evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Digituottaja osallistuu seurakunnan viestinnän toteuttamiseen ja toimii tehtävässä kirkon ja seurakuntien edustajana.

Hakemukset lähetetään sähköisesti KirkkoRekry -palvelun kautta ti 17.9. klo 23.59 mennessä. Toivomme, että liität mukaan linkin portfolioon tai työnäytteitä.
Haastattelujen ajankohta on to 26.9. klo 15 alkaen. Olemme yhteydessä haastatteluun kutsuttaviin hakuajan päätyttyä.

Lisätietoja antaa viestintäpäällikkö Urpu Sarlin, 040 516 2634, urpu.sarlin@evl.fi. Tavoitettavissa 30.8.-6.9. ja 16.-17.9.2024.

Lohjan seurakunta on pääkaupunkiseudun läheisyydessä sijaitseva keskisuuri seurakunta ja työnantaja. Haluamme kutsua kaikkia kaupungin asukkaita seurakunnan yhteyteen ja olla läsnä lohjalaisten arjessa.

Työyhteisömme keskeiset arvot ovat rohkeus, turvallisuus ja oikeudenmukaisuus. Panostamme henkilöstön työhyvinvoinnin edistämiseen ja osaamisen kehittämiseen ja yhteisöllisyyden vahvistamiseen. Henkilöstöetuina tarjoamme kattavat työterveyshuollon palvelut, lounas-, liikunta- ja kulttuuriedun (Epassi) sekä mahdollisuuden lisä- ja täydennyskoulutukseen.

Meillä pääset osaksi kannustavaa, osaavaa ja yhteen hiileen puhaltavaa työyhteisöä!

Laurinkatu 40
08100 Lohja

• Lohjan seurakunta - Ansvarig sommararbetsgivare
  • Tutustu työnantajaan
    Muut tiedot

Muut tehtävään liittyvät tiedot

• Etätyö: Osittainen etätyömahdollisuus
  • Hae työpaikkaa

Vi uppdaterar KirkkoRekry torsdag den 12 september kl. 7 - 11. Under den här tiden är arbetsplatsannonserna tillgängliga, men du kan inte logga in på din profil eller skicka ansökningar. Vi beklagar olägenheten!