Emäntä - Hattulan seurakunta

Haemme emäntää määräaikaiseen ja osa-aikaiseen työsuhteeseen

Työtä tehdään pääsääntöisesti Hattulan seurakuntatalolla, tarvittaessa myös muissa seurakunnan kiinteistöissä. Työssä tarvitaan omaa autoa liikkumiseen eri toimipisteiden välillä.

Työhön kuuluu ruoan valmistusta, kahvitusten järjestämistä sekä siivousta.

Edellytämme soveltuvaa ammattitutkintoa sekä kokemusta vastaavista työtehtävistä. Hygieniapassi on välttämätön. Arvostamme asiakaspalvelulähtöistä asennetta, reipasta ja oma-aloitteista työotetta sekä yhteistyötaitoja. Työhön sisältyy myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Työ alkaa 1.10.2024 tai sopimuksen mukaan. Osa-aikatyötä noin 25 tuntia viikossa / 100 t neljän viikon työjaksossa. Palkkaus sijoittuu KirVESTES:n vaativuusryhmään 402 (peruspalkka 2319,25 eur). Lisäksi voidaan maksaa kokemuslisää virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti. Työn kesto 6 kk, koeaika on puolet työsuhteen kestosta.

Hakemukset lähetetään sähköisesti 30.9.2024 klo 18 mennessä kirkkorekry.fi -palvelun kautta. Paikka täytetään kuitenkin heti sopivan henkilön löydyttyä.

talouspäällikkö Tia Kymäläinen, 044 7474 307, tia.kymalainen@evl.fi

Hattulan seurakunta on juuri sopivan kokoinen ja sijaitsee keskellä kaunista Hämettä hyvien liikenneyhteyksien varrella. Seurakuntalaisia on hieman alle 7 000, vakinaisia työntekijöitä 21, kolme kirkkoa ja kolme hautausmaata, leirikeskus sekä seurakuntatalo.

Parolantie 45
13720 Parola