Lauttasaaren seurakunta etsii rautaista asiakaspalvelun ammattilaista osa-aikaiseen (80%) määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.1.2026 - 31.12.2027. Tarjolla on mielenkiintoinen mahdollisuus tulla toteuttamaan ja kehittämään seurakunnan asiakaspalvelua.
Lauttasaaren seurakunnassa asiakaspalvelun kehittäminen ja asiakaskokemuksen hiominen huippuunsa on nostettu yhdeksi tulevien vuosien tärkeistä tavoitteista. Seurakunta kulkee ihmisten rinnalla niin arjessa kuin elämän suurimmissa käännekohdissa ja juhlissa. Ensiluokkaisen asiakaspalvelun kautta madallamme kirkon kynnystä ja teemme tilaisuuksien järjestämisestä mahdollisimman vaivatonta.
Asiakkuusvastaavana tehtävänäsi on vastata asiakaspalvelun kehittämisestä koko seurakunnassa, sekä kehittää ja selkeyttää seurakunnan keskeisiä prosesseja asiakaspalveluun liittyen. Tehtävän tavoitteena on nostaa koko seurakunnan asiakaspalvelun tasoa ja parantaa asiakaskokemusta. Tehtävässä pääset kehittämään myös omia asiakaspalvelutaitojasi muun muassa kirkollisten toimitusten varauksia hoitaessa ja kirkon vastaanottopisteen päivystyksiin osallistumalla.
Asiakkuusvastaavan tehtäviin kuuluu:
1. Asiakaspalvelun prosessien kehittäminen
2. Seurakuntatoimiston asiakaspalvelu ja koko seurakunnan asiakaspalvelun tukeminen
3. Työyhteisön valmiuksien lisääminen asiakaspalvelun osalta
4. Palautteen keräämisen ja hyödyntämisen tehostaminen ja kehittäminen
5. Seurakunnan järjestämien tapahtumien ja toiminnan organisoimisessa tukeminen
Tehtävä vaatii syvällistä, joko koulutuksen tai kokemuksen myötä omaksuttua, asiakaspalveluprosessien ymmärrystä sekä kehittävää työotetta. Lisäksi tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää erinomaisia asiakaspalvelutaitoja ja kokemusta asiakaspalvelutyöstä; tarkkaa ja tehokasta työotetta; erinomaisia vuorovaikutustaitoja; hyviä digitaitoja sekä erinomaista suomen kielen taitoa ja hyvää englannin kielen taitoa.
Eduksi katsomme seurakunnallisen työn tuntemuksen, tapahtumatuotannon tuntemuksen sekä ruotsin kielen taidon.
Asiakkuusvastaavana työskentelet osana moniammatillista tiimiä, jonka osaaminen ja kokemus ovat tukenasi asiakaspalvelun hoitamisessa ja kehittämisessä. Tehtävässä pääset toimimaan yhdessä seurakunnan eri tehtäväalueiden kanssa aktiivisessa työympäristössä urbaanissa kyläyhteisössä ja saat kattavan ja monipuolisen kuvan koko seurakunnan toiminnasta.
Lauttasaaren seurakunnan strategian mukaisesti työntekijöiden hyvinvointi ja työn merkityksellisyys ohjaavat työyhteisömme kehittämistä. Kiinnitämme erityistä huomiota henkilöstömme tyytyväisyyteen ja työssä jaksamiseen. Työsuhde-etuina tarjoamme työterveyshuollon, hyvät mahdollisuudet kehittää osaamista sekä lounas-, työmatka-, liikunta- ja kulttuuriedun.
Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 503:n mukaisesti ja on 80% työajalla
2 365,79 euroa kuukaudessa. Peruspalkan lisäksi maksetaan vuosisidonnaista henkilökohtaista palkanosaa, joka perustuu aikaisempaan työkokemukseen. Tehtävässä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Tehtävässä sovelletaan liukuvaa toimistotyöaikaa, sisältäen satunnaisia ilta- ja viikonlopputöitä.
Hakemukset tulee toimittaa KirkkoHR-rekrytointijärjestelmän kautta 12.11.2025 klo 23:59 mennessä. Osa hakijoista kutsutaan haastatteluun Lauttasaaren kirkolle perjantaina 26.11. klo 16 alkaen.
https://www.helsinginseurakunnat.fi/lauttasaarenseurakunta.html.stx
Lauttasaaren seurakunta etsii rautaista asiakaspalvelun ammattilaista osa-aikaiseen (80%) määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.1.2026 - 31.12.2027. Tarjolla on mielenkiintoinen mahdollisuus tulla toteuttamaan ja kehittämään seurakunnan asiakaspalvelua.
Lauttasaaren seurakunnassa asiakaspalvelun kehittäminen ja asiakaskokemuksen hiominen huippuunsa on nostettu yhdeksi tulevien vuosien tärkeistä tavoitteista. Seurakunta kulkee ihmisten rinnalla niin arjessa kuin elämän suurimmissa käännekohdissa ja juhlissa. Ensiluokkaisen asiakaspalvelun kautta madallamme kirkon kynnystä ja teemme tilaisuuksien järjestämisestä mahdollisimman vaivatonta.
Asiakkuusvastaavana tehtävänäsi on vastata asiakaspalvelun kehittämisestä koko seurakunnassa, sekä kehittää ja selkeyttää seurakunnan keskeisiä prosesseja asiakaspalveluun liittyen. Tehtävän tavoitteena on nostaa koko seurakunnan asiakaspalvelun tasoa ja parantaa asiakaskokemusta. Tehtävässä pääset kehittämään myös omia asiakaspalvelutaitojasi muun muassa kirkollisten toimitusten varauksia hoitaessa ja kirkon vastaanottopisteen päivystyksiin osallistumalla.
Asiakkuusvastaavan tehtäviin kuuluu:
1. Asiakaspalvelun prosessien kehittäminen
2. Seurakuntatoimiston asiakaspalvelu ja koko seurakunnan asiakaspalvelun tukeminen
3. Työyhteisön valmiuksien lisääminen asiakaspalvelun osalta
4. Palautteen keräämisen ja hyödyntämisen tehostaminen ja kehittäminen
5. Seurakunnan järjestämien tapahtumien ja toiminnan organisoimisessa tukeminen
Tehtävä vaatii syvällistä, joko koulutuksen tai kokemuksen myötä omaksuttua, asiakaspalveluprosessien ymmärrystä sekä kehittävää työotetta. Lisäksi tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää erinomaisia asiakaspalvelutaitoja ja kokemusta asiakaspalvelutyöstä; tarkkaa ja tehokasta työotetta; erinomaisia vuorovaikutustaitoja; hyviä digitaitoja sekä erinomaista suomen kielen taitoa ja hyvää englannin kielen taitoa.
Eduksi katsomme seurakunnallisen työn tuntemuksen, tapahtumatuotannon tuntemuksen sekä ruotsin kielen taidon.
Asiakkuusvastaavana työskentelet osana moniammatillista tiimiä, jonka osaaminen ja kokemus ovat tukenasi asiakaspalvelun hoitamisessa ja kehittämisessä. Tehtävässä pääset toimimaan yhdessä seurakunnan eri tehtäväalueiden kanssa aktiivisessa työympäristössä urbaanissa kyläyhteisössä ja saat kattavan ja monipuolisen kuvan koko seurakunnan toiminnasta.
Lauttasaaren seurakunnan strategian mukaisesti työntekijöiden hyvinvointi ja työn merkityksellisyys ohjaavat työyhteisömme kehittämistä. Kiinnitämme erityistä huomiota henkilöstömme tyytyväisyyteen ja työssä jaksamiseen. Työsuhde-etuina tarjoamme työterveyshuollon, hyvät mahdollisuudet kehittää osaamista sekä lounas-, työmatka-, liikunta- ja kulttuuriedun.
Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 503:n mukaisesti ja on 80% työajalla
2 365,79 euroa kuukaudessa. Peruspalkan lisäksi maksetaan vuosisidonnaista henkilökohtaista palkanosaa, joka perustuu aikaisempaan työkokemukseen. Tehtävässä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Tehtävässä sovelletaan liukuvaa toimistotyöaikaa, sisältäen satunnaisia ilta- ja viikonlopputöitä.
Hakemukset tulee toimittaa KirkkoHR-rekrytointijärjestelmän kautta 12.11.2025 klo 23:59 mennessä. Osa hakijoista kutsutaan haastatteluun Lauttasaaren kirkolle perjantaina 26.11. klo 16 alkaen.
https://www.helsinginseurakunnat.fi/lauttasaarenseurakunta.html.stx
Lisätietoja antaa:
seurakuntakoordinaattori Tomi Panigrahi
sähköpostitse tomi.panigrahi@evl.fi
puhelimitse p. 050 369 5640 3.11. klo 10-12.
Lauttasaaren seurakunta on noin 13 000 jäsenen elävä, avoin ja dynaaminen yhteisö, jossa työskentelee noin parikymmentä ammattilaista. Meidän seurakuntamme on lämminhenkinen ja avoin – täällä ei pelätä kokeilla rohkeasti uutta ja tehdä asioita sydämellä. Olemme tiiviisti mukana saaren elämässä ja toimimme aktiivisesti sen asukkaiden ja perheiden tukena.
Vuonna 2022 peruskorjattu Lauttasaaren kirkko tarjoaa erinomaiset puitteet sekä hengelliseen että yhteisölliseen elämään. Se on paikka, jossa saarelaiset voivat kokoontua, jakaa elämänsä tärkeimpiä hetkiä ja osallistua monenlaiseen toimintaan.
Kirkko ei ole vain rakennus – se on lämmin ja kutsuva kohtaamisen koti.
Sijainti
Myllykallionrinne 1 B
00200 Helsinki
Muut tehtävään liittyvät tiedot
Helsingfors kyrkliga samfällighet
Helsingin seurakuntayhtymä
Helsingin seurakuntayhtymä
Kirkkorekry erbjuder åt sökanden tusentals lediga jobb runtom i landet.
Åt arbetssökande erbjuder vi lätta elektroniska redskap för jobb- och vikariatsökning samt information om jobbsökning.
Åt arbetsgivarna erbjudervi programvaru- och experttjänster som är ägnade åt såväl extern som intern rekrytering.
Vår webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att använda tjänsten godkänner du användningen av cookies. Dataskyddsutdrag. Integritetsdeklaration. Tillgänglighetsrapport.
Feedback kan skickas till adressen: tuki@kirkkorekry.fi eller form
browser-warning-description
Kirkkorekry uppdateras på torsdag 30.10 mellan klockan 7 och 11. Det går att bläddra bland annonserna som vanligt, men det går inte att lämna in ansökningar.