Hautaustoimen työnjohtaja - Savonlinnan seurakunta

Haluatko työskennellä merkityksellisessä ja arvokkaassa työssä, jossa jokainen päivä on erilainen? Etsimme nyt Savonlinnan seurakunnan hautaustoimeen työnjohtajaa vakituiseen työsuhteeseen.

Savonlinnan seurakunta hakee hautaustoimen työnjohtajaa. Seurakunnassa on 15 käytössä olevaa hautausmaata. Toimipisteenä on Savonlinnan kaupungissa sijaitseva Talvisalon hautausmaa, mutta työskentelyä on koko seurakunnan alueella.

Pääasialliset hautaustoimen työnjohtajan tehtävät ovat:
- hautausmaatyöntekijöiden ja kausityöntekijöiden työajan ja tehtävien suunnittelu ja valvonta, sekä
ohjaus ja perehdyttäminen
- toimiminen kausityöntekijöiden esihenkilönä
- hautaukset kaikkine työvaiheineen mukaanlukien saattosuntion tehtävät
- hautausmaiden ja hautojen hoitoon liittyvä organisointi
- asiakaspalvelu ja omaan työhön liittyvien toimistotehtävien hoito ja it-ohjelmien hallinta

Tarjoamme sinulle:
- Vaihtelevan ja monipuolisen tehtäväkentän
- Liikunta- ja kulttuuriedun
- Lounasedun ja työterveyshuollon

Tehtävään valittavalta edellytetään soveltuvuutta esihenkilötehtäviin ja BE-ajokorttia. Lisäksi odotetaan itsenäistä ja kehittävää työotetta, hyviä vuorovaikutus- ja yhdessä toimimisen taitoja sekä tehtävän hoidon kannalta riittäviä tietojenkäsittelytaitoja.
Eduksi katsotaan alan koulutus, tai työkokemus ja osaaminen hautaustoimesta tai kiinteistöjen kunnossapidosta. Koska tehtävään kuuluu jonkin verran liikkumista koko seurakunnan alueella, on oman auton käyttö välttämätöntä.

Työsuhde alkaa 1.11.2024 tai sopimuksen mukaan. Palkkaus on KirVesTes:n vaativuusryhmän 502 mukainen (peruspalkka 1.9.2024 alk 2865,22 e/kk).
Tehtävän täytössä noudatetaan 6 kk:n koeaikaa. Tehtävään valitun tulee esittää ennen tehtävän vastaanottamista työterveyslääkärin kirjoittama lääkärintodistus terveydentilastaan.
Hakemukset lähetetään sähköisesti 19.9.2024 klo 12 mennessä kirkkorekry.fi-palvelun kautta, www.kirkkorekry.fi.
Jos sinulla ei ole mahdollisuutta toimittaa hakemustasi sähköisesti, toimita se kirjallisesti osoitteeseen:
Savonlinnan seurakunta, kirkkoneuvosto, Kirkkokatu 17, 57100 SAVONLINNA.
Haastattelut pidetään 23.9. klo 12 alkaen.

Ylipuutarhuri Pasi Inkinen, p. 044 776 8002, pasi.inkinen@evl.fi
Talousjohtaja Heli Muhonen, p. 044 776 8024, heli.muhonen@evl.fi

Savonlinnan seurakuntaan kuuluvat Savonlinnan kaupungin alueella toimiva Tuomiokirkkoseurakunta, Enonkosken, Kerimäen, Punkaharjun, Rantasalmen ja Sulkavan kappeliseurakunnat sekä Savonrannan kirkkopiiri. Hallinnolliset tehtävät on keskitetty Savonlinnaan. Jäseniä on yhteensä noin 28 900 ja työntekijöitä yli 110.
Savonlinnan seurakunta haluaa pitää työntekijöistä hyvää huolta. Tarjoamme kattavan työterveyshuollon, ateria-, liikunta- ja kulttuuriedun sekä mahdollisuuden etätyöhön työtehtävien luonteen mukaan. Työntekijällä on myös mahdollisuus kouluttautua, kehittyä ja kehittää. Elämä täällä Saimaan sydänseuduilla norppien naapurina on rauhallista ja yhteisöllistä. Seurakunnasta löytyy sekä maalaisseurakuntien viehätystä että Suomen parhaan kesäkaupungin vilinää. Täällä on tilaa elää omannäköistä elämää ja tehdä työtä lämpimässä ja kannustavassa ilmapiirissä.

Kalmistontie 1
57100 Savonlinna

Vi uppdaterar KirkkoRekry torsdag den 12 september kl. 7 - 11. Under den här tiden är arbetsplatsannonserna tillgängliga, men du kan inte logga in på din profil eller skicka ansökningar. Vi beklagar olägenheten!