Lediga jobb
Lägg till i favoriter Det är lättare att läsa arbetsplatsannonserna senare när du lägger till annonserna bland dina favoriter.
Arbetsgivarna
Gilla arbetsgivare Gilla arbetsgivare så får du en lista på de intressantaste arbetsgivarna.
johtava diakoniatyöntekijä - Kirkkonummen seurakuntayhtymä

Johtavan diakoniatyöntekijän vakituinen virka sijoittuu palvelusektorille yhdessä yhteisö-, vapaaehtois- ja perhetoiminnan ja viestinnän kanssa. Diakoniatiimissä on kolme diakoniatyöntekijää ja diakoniaohjaaja.

Haemme innovatiivista, verkostotyötaitoista ja hyvää organisointikykyä omaavaa diakoniatyön ammattilaista johtamaan laaja-alaista diakoniatyötä. Viran pääasiallisia tehtäviä ovat:
- diakoniatiimin päivittäisjohtaminen
- uusien työntekijöiden perehdytys ja rekrytointi
- taloudellisen avustamiseen liittyvien avustuspäätöstentekeminen koko seurakunnassa
- kohtaava asiakastyö
- seurakuntatason yhteistyö ja yhteistyö Kyrkslätts svenska församlingenin sekä Kirkkonummen seurakuntayhtymän kanssa
- yhteistyö paikallisten ja alueellisten sote-toimijoiden kanssa
- diakonian vapaaehtoistoiminnan ja yhteisöllisyyden eidstäminen
- osallistuminen rippikoulutyöhön
- lähiesihenkilön sijaistaminen.

Viran hakuaika on 10.9.-6.10.2024. Viran vaativuusryhmä on 601(3153,95€/kk+mahdolliset kokemuslisät) ja kyseessä on työajaton, hengellinen työ. Viran koeaika on 6 kk ja virkapaikkana on Kirkkonummen keskusta. Lähiesihenkilönä toimii palvelusektorin lähiesihenkilö Nina Hotma. Seurakuntayhtymämme on koulutusmyönteinen ja tarjoaa työntekijöilleen laajat työterveyspalvelut. Tarjoamme ePassi-etuuden, jonka arvo on 300 euroa.

Viran kelpoisuusvaatimuksena on Kirkon säädöskokoelman nro 162 mukainen diakonia virkaan kelpoistava tutkinto. Virkaan valitun tulee olla konfirmoitu ev.lut. kirkon jäsen. Virkaan valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ja rikosrekisterilain 6§ 2 mom. tarkoitettu rikostaustaote.

Haastattelut pidetään 21.10., 22.10., ja 24.10. klo 16-19 Masalan kirkolla, Tinantie 4, 02430 Masala.

palvelusektorin lähiesihenkilö Nina Hotma, puhelin 050 376 1508, nina.hotma@evl.fi
kirkkoherra Anna-Maija Kuutti-Manninen, puhelin 050 356 9041, anna-maija.kuutti-manninen@evl.fi

Kirkkonummen suomalainen seurakunta on noin 20.000 jäseninen ja toimimme kolmessa kasvukeskuksessa. Diakonia toimii kaikilla kolmella alueella: keskusta, Masala ja Veikkola.
Toimintaa suunnittelemassa ja toteuttamassa on mukana kasvava joukko vapaaehtoisia. Olemme syrjinnästä vapaa ja turvallinen seurakunta. Kirkkonummen suomalainen seurakunta yhdessä Kyrkslätts svenska församlingenin kanssa muodostavat Kirkkonummen seurakuntayhtymän.

Kirkkonummi on kasvava ja kehittyvä, n. 41000 asukkaan kaksikielinen kunta Länsi-Uudellamaalla. Kuntamme on maantieteellisesti laaja: alueella on monipuolista ja vaihtelevaa luontoa Porkkalanniemen merellisyydestä Nuuksion kansallispuistoon.
Seurakunnilla on toimintaa eri puolilla Kirkkonummea, kolme kirkkoa - Kirkkonummen kirkko, Masalan kirkko ja Haapajärven kirkko, seurakuntakoti Veikkolassa, leirikeskus Porkkalan niemen kupeessa Räfsön saaressa. Seurakuntamme alueella asuu paljon lapsiperheitä ja nuoria. Diakoniatyössä kohtaamme kaikenikäisiä kirkkonummelaisia.

Kirkkotallintie 2
02400 Kirkkonummi

Muut tiedot

Muut tehtävään liittyvät tiedot

• Etätyö: Osittainen etätyömahdollisuus
  • Hae työpaikkaa
  • Snabblänkar

KirkkoRekry-tjänsten produceras av  Grade Solutions Oy.