Kanttori - Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä

Tule kanttoriksi Harjun seurakuntaan! Harjun seurakunnan musiikkityö on vireää ja monipuolista. Laajassa 30 000 jäsenen seurakunnassa on kolme kirkkoa ja siunauskappeli. Soittimet ovat kunnossa Silbermann-tyyliurkuineen.

Tampereen Harjun seurakunnassa on haettavana ylempää korkeakoulututkintoa edellyttävä kanttorin virka (taso B), Kirkon säädöskokoelma nro 163.
Virka täytetään 1.1.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Kanttoreita on neljä ja perustyö on vilkasta. Odotamme iloiseen ja luovaan joukkoomme tiimityötaitoista, kuorolauluun innostavaa kanttoria sekä jäsentä kanttorikvartettiin. Yhteistyökumppaneita on paljon ja työtä tehdään kaikenikäisten parissa. Rippikoulutyö on osa työnkuvaa. Eduksi katsotaan kiinnostus äänentoiston hallintaan ja gospelmusiikkiin, sillä seurakunnassa toimii tuore ja aktiivinen gospelkuoro. Samoin myös innostus kasvavan alueen seurakuntatyön kehittämiseen aluetiimin kanssa.

Virka edellyttää suomen kielen erinomaista suullista ja kirjallista taitoa sekä ruotsin kielen tyydyttävää ymmärtämisen taitoa. Kanttorin on oltava Suomen evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Virkaan valitun tulee esittää rikosrekisterilain 6 § 2 mukainen rikosrekisteriote ennen viran vastaanottamista. Lisäksi on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveyden tilasta koeajan (6 kk) aikana.
Viran palkkaus on vaativuusryhmän 601 mukainen 3271,84 € / kk, lisäksi maksetaan kokemuslisää aiemman työkokemuksen perusteella.
Tampereen seurakuntayhtymällä on kattava työterveyshuolto, lounasetu sekä liikunta- ja kulttuurietu.

Rekrytointi toteutetaan anonyyminä rekrytointina. Rekrytoija ei näe Kirkkorekryyn tallentamiasi henkilöön viittaavia tietoja kuten nimi, ikä, sukupuoli. Vältäthän tuomasta näitä tietoja esille hakulomakkeella ja hakemustekstissäsi. Täytä tehtävän kannalta oleelliset koulutus- ja työkokemustiedot sekä vapaamuotoinen hakemusteksti Kirkkorekryn lomakkeelle.

Hakuaika päättyy 20.9.2024 klo 15 mennessä.
Pyydämme hakijoita varautumaan haastatteluun ja musiikkinäytteen antamiseen 8.10.2024.

Lisätietoja antavat kirkkoherra Tero Matilainen tero.matilainen@evl.fi, p. 0405310422 ja johtava kanttori Tarja Laitinen tarja.laitinen@evl.fi, p. 0503306942.

Näsilinnankatu 26
33200 Tampere

Vi uppdaterar KirkkoRekry torsdag den 12 september kl. 7 - 11. Under den här tiden är arbetsplatsannonserna tillgängliga, men du kan inte logga in på din profil eller skicka ansökningar. Vi beklagar olägenheten!