Lediga jobb
Lägg till i favoriter Det är lättare att läsa arbetsplatsannonserna senare när du lägger till annonserna bland dina favoriter.
Arbetsgivarna
Gilla arbetsgivare Gilla arbetsgivare så får du en lista på de intressantaste arbetsgivarna.
Kasvatuksen ja perheasioiden johtaja, Lahden seurakuntayhtymä - Mikkelin hiippakunnan tuomiokapituli

Lahden seurakuntayhtymä hakee vakinaiseen virkasuhteeseen kasvatuksen ja perheasioiden johtajaa

Virkaan valittavan tehtävänä on vastata Lahden seurakuntien Kasvatus- ja perheasioiden yksikön johtamisesta, toiminnan suunnittelusta, organisoinnista ja kehittämisestä. Hän toimii yksikön henkilöstön johtajana sekä kasvatus- ja perheasioiden asiantuntijana seurakuntayhtymässä.

Johtajan tehtäviin kuuluu valmistella, toteuttaa ja vastata yksikön toiminta- ja taloussuunnittelusta sekä vastata yksikön hallinnollisista tehtävistä. Lisäksi johtajan tehtävä sisältää viestintää ja verkostoyhteistyötä yhteistyökumppanien kanssa. Johtajan alaisuudessa työskentelee 61 henkilöä.

Kasvatuksen ja perheasioiden johtajalla tulee olla papin virkaan oikeuttava ylempi korkeakoulututkinto sekä riittävä perehtyneisyys kirkon kasvatus- ja perhetyöhön. Hakijalta edellytetään riittävää seurakunnallisen työalan tuntemusta ja kokemusta esihenkilötehtävistä sekä näyttöä kehittävästä työotteesta. Eduksi katsotaan seurakuntayhtymän henkilöstö- ja hallintomenettelyn tuntemus, hyvät henkilöstöjohtamistaidot ja kyky luoda yhteistyöverkostoja sekä hyvät neuvottelutaidot.

Virka tulee ottaa vastaan 1.1.2025 tai sopimuksen mukaan. Viran palkkaus määräytyy KirVESTES vaativuusryhmä 701 mukaan (vähintään 4876, 16 €/kk) Lisäksi maksetaan harkinnanvaraista euromääräistä kokemuslisää aikaisemman työkokemuksen perusteella (enintään 654 €/kk). Viran täyttämisessä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Virkaan valittavan tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen viran vastaanottamista. Virkaan valittavan tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen.

Hakijan tulee kutsuttaessa varautua haastatteluun viikolla 40. Osa hakijoista voidaan haastattelujen jälkeen kutsua soveltuvuusarviointiin.

Hae työpaikkaa 23.9.2024 klo 12:00 mennessä täyttämällä hakemus sähköisesti.

Tiedusteluihin vastaa yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja, kirkkoherra Kari Eskelinen, puh. 044 7191213, kari.eskelinen@evl.fi

Lahden seurakuntien henkilöstöllä on käytössään kattava työterveyshuolto, lounasetu sekä liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointietu. Lahti sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä lähellä pääkaupunkiseutua. Se tunnetaan Salpausselän harjusta sekä vireästä urheilu- ja kulttuurielämästä. Lahden seurakuntiin kuuluu viisi seurakuntaa, joiden yheenlaskettu jäsenmäärä on 73 136. Talous on tasapainossa ja aktiivisella hallinto- ja toimintarakenteen kehittämisellä turvataan tulevaisuuden toimintaedellytyksiä.

Vapaudenkatu 6
15100 Lahti

• Snabblänkar

KirkkoRekry-tjänsten produceras av  Grade Solutions Oy.

Vi uppdaterar KirkkoRekry torsdag den 12 september kl. 7 - 11. Under den här tiden är arbetsplatsannonserna tillgängliga, men du kan inte logga in på din profil eller skicka ansökningar. Vi beklagar olägenheten!