Skip to main content
Lediga jobb Arbetsgivarna Meny
  • Jobb
  • Jobbdetaljer Hae työpaikkaa Työpaikan yksityiskohdat Helsingin seurakuntayhtymä, Hallinto-osastoKokoaikatyöTyöpaikkaVakinainenTyösuhdeOsittainen etätyömahdollisuus381111.8.2025 tai sopimuksen mukaanPeruspalkka on 3232,80 €/kk sekä mahdollinen kokemuslisä 120,50 - 423,50 € / kk.Sopimusala: KirVESTES19.5.2025 17:13 - 31.5.2025 23:59SeurakuntaUusimaaHelsinkiHallinto- ja toimistotyöAsiantuntijatyö

    Etsimme Helsingin seurakuntayhtymän kokoaikaiseen vakituiseen työsuhteeseen kielenkääntäjää asianhallintapalveluyksikköön Helsingin Kallioon.

    Kääntäjä tukee seurakuntayhtymän kaksikielisyyttä kääntämällä yhteisen kirkkovaltuuston esityslistoja ja pöytäkirjoja sekä soveltuvin osin muiden osastojen ja yksiköiden operatiiviseen toimintaan liittyvää materiaalia, asiakirjoja, kauppakirjoja ja ohjeita.

    Kääntäjä vastaa seurakuntayhtymän sääntökokoelman ruotsinkielisyydestä sekä käännöspalveluiden koordinoinnista. Kääntäjä toimii vahvassa vuorovaikutuksessa seurakuntayhtymän yhteisten palveluiden kanssa.

    Kääntäjällä tulee olla tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja kokemusta käännöstyöstä. Myös muu kielitaito katsotaan eduksi.

    Tehtävässä onnistuminen edellyttää:
    - Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja asiantuntemusta
    - Erinomaisia tiedonhakutaitoja ja aiempaa kokemusta ammattikääntämisestä
    - Paineensietokykyä ja kykyä käsitellä suuriakin kokonaisuuksia
    - Hyviä tietoteknisiä taitoja ja kokemusta käännöstyökaluista
    - Mahdollinen seurakuntahallinnon tai muu julkishallinnon tuntemus katsotaan eduksi.

    Toivomme, että omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja toimit aktiivisena tiimin jäsenenä työyhteisössä.

    Yhdenvertaisuus on meille tärkeää. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä.

    Me tarjoamme sinulle:
    - Avuliaan tiimin tuen ja luotettavan työilmapiirin mukavassa työyhteisössä
    - Mahdollisuuden hybridityöhön, tuettuun lounas- ja liikuntaetuun, kuukausittaiseen
    työmatkaetuun (HSL) sekä työterveyshuollon palveluihin.
    - Joustoa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen.

    Toimitilamme ovat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Kalliossa ja tehtävässä on mahdollisuus hybridityöskentelyyn.

    Tehtävä täytetään 1.8.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 601 mukaisesti. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 3232,80 €/kk. Peruspalkan lisäksi on työntekijän kokemuksen mukaan mahdollisuus saada KirVESTES
    mukaista kokemuslisää 120,50 - 423,50 € / kk.

    Hae tehtävää KirkkoRekry-järjestelmän kautta 31.5.2025 klo 23.59 mennessä. Varsinaiset haastattelut järjestetään 4.-6.6. Seurakuntien talolla (Kolmas linja 22 B). Käymme hakemuksia läpi jo tehtävän hakuaikan

    Lisätietoja

    https://www.helsinginseurakunnat.fi/artikkelit/hallinto-jataloustoimisto_1

    Etsimme Helsingin seurakuntayhtymän kokoaikaiseen vakituiseen työsuhteeseen kielenkääntäjää asianhallintapalveluyksikköön Helsingin Kallioon.

    Kääntäjä tukee seurakuntayhtymän kaksikielisyyttä kääntämällä yhteisen kirkkovaltuuston esityslistoja ja pöytäkirjoja sekä soveltuvin osin muiden osastojen ja yksiköiden operatiiviseen toimintaan liittyvää materiaalia, asiakirjoja, kauppakirjoja ja ohjeita.

    Kääntäjä vastaa seurakuntayhtymän sääntökokoelman ruotsinkielisyydestä sekä käännöspalveluiden koordinoinnista. Kääntäjä toimii vahvassa vuorovaikutuksessa seurakuntayhtymän yhteisten palveluiden kanssa.

    Kääntäjällä tulee olla tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja kokemusta käännöstyöstä. Myös muu kielitaito katsotaan eduksi.

    Tehtävässä onnistuminen edellyttää:
    - Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja asiantuntemusta
    - Erinomaisia tiedonhakutaitoja ja aiempaa kokemusta ammattikääntämisestä
    - Paineensietokykyä ja kykyä käsitellä suuriakin kokonaisuuksia
    - Hyviä tietoteknisiä taitoja ja kokemusta käännöstyökaluista
    - Mahdollinen seurakuntahallinnon tai muu julkishallinnon tuntemus katsotaan eduksi.

    Toivomme, että omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja toimit aktiivisena tiimin jäsenenä työyhteisössä.

    Yhdenvertaisuus on meille tärkeää. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä.

    Me tarjoamme sinulle:
    - Avuliaan tiimin tuen ja luotettavan työilmapiirin mukavassa työyhteisössä
    - Mahdollisuuden hybridityöhön, tuettuun lounas- ja liikuntaetuun, kuukausittaiseen
    työmatkaetuun (HSL) sekä työterveyshuollon palveluihin.
    - Joustoa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen.

    Toimitilamme ovat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Kalliossa ja tehtävässä on mahdollisuus hybridityöskentelyyn.

    Tehtävä täytetään 1.8.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 601 mukaisesti. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 3232,80 €/kk. Peruspalkan lisäksi on työntekijän kokemuksen mukaan mahdollisuus saada KirVESTES
    mukaista kokemuslisää 120,50 - 423,50 € / kk.

    Hae tehtävää KirkkoRekry-järjestelmän kautta 31.5.2025 klo 23.59 mennessä. Varsinaiset haastattelut järjestetään 4.-6.6. Seurakuntien talolla (Kolmas linja 22 B). Käymme hakemuksia läpi jo tehtävän hakuaikan

    Läs mer

    https://www.helsinginseurakunnat.fi/artikkelit/hallinto-jataloustoimisto_1

    Näytä vähemmän
    Lisätiedot https://kirkkorekry.fi/fi/tyopaikat/kielenkaantaja-suomi-ruotsi-3811/ Helsingin seurakuntayhtymä, Hallinto-osastoKokoaikatyöTyöpaikkaVakinainenTyösuhdeOsittainen etätyömahdollisuus381111.8.2025 tai sopimuksen mukaanPeruspalkka on 3232,80 €/kk sekä mahdollinen kokemuslisä 120,50 - 423,50 € / kk.Sopimusala: KirVESTES19.5.2025 17:13 - 31.5.2025 23:59SeurakuntaUusimaaHelsinkiHallinto- ja toimistotyöAsiantuntijatyö Yhteystietomme

    Lisätietoja tehtävästä antaa asianhallintapalveluiden päällikkö Teemu Nieminen puhelimitse 23.5. klo 13-15 ja 28.5. klo 9-11, puh. +358 40 9641020 tai sähköpostitse teemu.nieminen@evl.fi .

    Tietoa organisaatiosta

    Helsingin seurakuntayhtymään kuuluu 19 seurakuntaa, jotka ovat toiminnallisesti itsenäisiä yksiköitä. Yhdessä seurakunnat muodostavat Helsingin seurakuntayhtymän, jonka yksiköt hoitavat muun muassa talous-, henkilöstö-, jäsenrekisteriasioita, yhtymän yhteistä hallintoa, kiinteistöjä, hautausmaita ja viestintää.

    Hallinto-osastolla huolehditaan seurakuntien talouden kokonaisuudesta, yhtymän yhteisestä hallinnosta ja lakiasioista, jäsenrekisterin ylläpidosta ja kirkonkirjoista ja tietohallinnosta.

    Sijainti
    Kolmas Linja 22
    00530 Helsinki

    Tutustu työnantajaan
    Muut tiedot

    Muut tehtävään liittyvät tiedot

  • Etätyö: Osittainen etätyömahdollisuus
  • Hae työpaikkaa
    Rekommenderade jobb

    Munkkiniemen seurakunta

    Kanttori

    Sök före 13.6.2025 12:00Key: 3802

    Kyrkostyrelsen

    Projektchef

    Sök före 9.6.2025 16:00Key: 3825

    Kyrkostyrelsen

    Webbtjänstspecialist

    Sök före 3.6.2025 16:00Key: 3812
    Kirkkorekry

    ​Kirkkorekry erbjuder åt sökanden tusentals lediga jobb runtom i landet.

    Åt arbetssökande erbjuder vi lätta elektroniska redskap för jobb- och vikariatsökning samt information om jobbsökning.

    Åt arbetsgivarna erbjudervi programvaru- och experttjänster som är ägnade åt såväl extern som intern rekrytering.

    Vår webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att använda tjänsten godkänner du användningen av cookies. Dataskyddsutdrag. Integritetsdeklaration. Tillgänglighetsrapport.

    Feedback kan skickas till adressen: tuki@kirkkorekry.fi eller form

    Grade Solutions Oy Grade Solutions Oy -logo

    Kirkkorekry -tjänsten produceras av Grade Solutions Oy.

    Open cookie settings

    Vi uppdaterar KirkkoRekry idag kl. 7-11. Under den här tiden är arbetsplatsannonserna tillgängliga, men du kan inte logga in på din profil eller skicka ansökningar. Vi beklagar olägenheten!