Etsimme Helsingin seurakuntayhtymän kokoaikaiseen vakituiseen työsuhteeseen kielenkääntäjää asianhallintapalveluyksikköön Helsingin Kallioon.
Kääntäjä tukee seurakuntayhtymän kaksikielisyyttä kääntämällä yhteisen kirkkovaltuuston esityslistoja ja pöytäkirjoja sekä soveltuvin osin muiden osastojen ja yksiköiden operatiiviseen toimintaan liittyvää materiaalia, asiakirjoja, kauppakirjoja ja ohjeita.
Kääntäjä vastaa seurakuntayhtymän sääntökokoelman ruotsinkielisyydestä sekä käännöspalveluiden koordinoinnista. Kääntäjä toimii vahvassa vuorovaikutuksessa seurakuntayhtymän yhteisten palveluiden kanssa.
Kääntäjällä tulee olla tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja kokemusta käännöstyöstä. Myös muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tehtävässä onnistuminen edellyttää:
- Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja asiantuntemusta
- Erinomaisia tiedonhakutaitoja ja aiempaa kokemusta ammattikääntämisestä
- Paineensietokykyä ja kykyä käsitellä suuriakin kokonaisuuksia
- Hyviä tietoteknisiä taitoja ja kokemusta käännöstyökaluista
- Mahdollinen seurakuntahallinnon tai muu julkishallinnon tuntemus katsotaan eduksi.
Toivomme, että omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja toimit aktiivisena tiimin jäsenenä työyhteisössä.
Yhdenvertaisuus on meille tärkeää. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä.
Me tarjoamme sinulle:
- Avuliaan tiimin tuen ja luotettavan työilmapiirin mukavassa työyhteisössä
- Mahdollisuuden hybridityöhön, tuettuun lounas- ja liikuntaetuun, kuukausittaiseen
työmatkaetuun (HSL) sekä työterveyshuollon palveluihin.
- Joustoa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen.
Toimitilamme ovat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Kalliossa ja tehtävässä on mahdollisuus hybridityöskentelyyn.
Tehtävä täytetään 1.8.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 601 mukaisesti. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 3232,80 €/kk. Peruspalkan lisäksi on työntekijän kokemuksen mukaan mahdollisuus saada KirVESTES
mukaista kokemuslisää 120,50 - 423,50 € / kk.
Hae tehtävää KirkkoRekry-järjestelmän kautta 31.5.2025 klo 23.59 mennessä. Varsinaiset haastattelut järjestetään 4.-6.6. Seurakuntien talolla (Kolmas linja 22 B). Käymme hakemuksia läpi jo tehtävän hakuaikan
https://www.helsinginseurakunnat.fi/artikkelit/hallinto-jataloustoimisto_1
Etsimme Helsingin seurakuntayhtymän kokoaikaiseen vakituiseen työsuhteeseen kielenkääntäjää asianhallintapalveluyksikköön Helsingin Kallioon.
Kääntäjä tukee seurakuntayhtymän kaksikielisyyttä kääntämällä yhteisen kirkkovaltuuston esityslistoja ja pöytäkirjoja sekä soveltuvin osin muiden osastojen ja yksiköiden operatiiviseen toimintaan liittyvää materiaalia, asiakirjoja, kauppakirjoja ja ohjeita.
Kääntäjä vastaa seurakuntayhtymän sääntökokoelman ruotsinkielisyydestä sekä käännöspalveluiden koordinoinnista. Kääntäjä toimii vahvassa vuorovaikutuksessa seurakuntayhtymän yhteisten palveluiden kanssa.
Kääntäjällä tulee olla tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja kokemusta käännöstyöstä. Myös muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tehtävässä onnistuminen edellyttää:
- Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja asiantuntemusta
- Erinomaisia tiedonhakutaitoja ja aiempaa kokemusta ammattikääntämisestä
- Paineensietokykyä ja kykyä käsitellä suuriakin kokonaisuuksia
- Hyviä tietoteknisiä taitoja ja kokemusta käännöstyökaluista
- Mahdollinen seurakuntahallinnon tai muu julkishallinnon tuntemus katsotaan eduksi.
Toivomme, että omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja toimit aktiivisena tiimin jäsenenä työyhteisössä.
Yhdenvertaisuus on meille tärkeää. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä.
Me tarjoamme sinulle:
- Avuliaan tiimin tuen ja luotettavan työilmapiirin mukavassa työyhteisössä
- Mahdollisuuden hybridityöhön, tuettuun lounas- ja liikuntaetuun, kuukausittaiseen
työmatkaetuun (HSL) sekä työterveyshuollon palveluihin.
- Joustoa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen.
Toimitilamme ovat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Kalliossa ja tehtävässä on mahdollisuus hybridityöskentelyyn.
Tehtävä täytetään 1.8.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 601 mukaisesti. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 3232,80 €/kk. Peruspalkan lisäksi on työntekijän kokemuksen mukaan mahdollisuus saada KirVESTES
mukaista kokemuslisää 120,50 - 423,50 € / kk.
Hae tehtävää KirkkoRekry-järjestelmän kautta 31.5.2025 klo 23.59 mennessä. Varsinaiset haastattelut järjestetään 4.-6.6. Seurakuntien talolla (Kolmas linja 22 B). Käymme hakemuksia läpi jo tehtävän hakuaikan
https://www.helsinginseurakunnat.fi/artikkelit/hallinto-jataloustoimisto_1
Lisätietoja tehtävästä antaa asianhallintapalveluiden päällikkö Teemu Nieminen puhelimitse 23.5. klo 13-15 ja 28.5. klo 9-11, puh. +358 40 9641020 tai sähköpostitse teemu.nieminen@evl.fi .
Helsingin seurakuntayhtymään kuuluu 19 seurakuntaa, jotka ovat toiminnallisesti itsenäisiä yksiköitä. Yhdessä seurakunnat muodostavat Helsingin seurakuntayhtymän, jonka yksiköt hoitavat muun muassa talous-, henkilöstö-, jäsenrekisteriasioita, yhtymän yhteistä hallintoa, kiinteistöjä, hautausmaita ja viestintää.
Hallinto-osastolla huolehditaan seurakuntien talouden kokonaisuudesta, yhtymän yhteisestä hallinnosta ja lakiasioista, jäsenrekisterin ylläpidosta ja kirkonkirjoista ja tietohallinnosta.
Sijainti
Kolmas Linja 22
00530 Helsinki
Muut tehtävään liittyvät tiedot
Munkkiniemen seurakunta
Kyrkostyrelsen
Kyrkostyrelsen
Kirkkorekry erbjuder åt sökanden tusentals lediga jobb runtom i landet.
Åt arbetssökande erbjuder vi lätta elektroniska redskap för jobb- och vikariatsökning samt information om jobbsökning.
Åt arbetsgivarna erbjudervi programvaru- och experttjänster som är ägnade åt såväl extern som intern rekrytering.
Vår webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att använda tjänsten godkänner du användningen av cookies. Dataskyddsutdrag. Integritetsdeklaration. Tillgänglighetsrapport.
Feedback kan skickas till adressen: tuki@kirkkorekry.fi eller form
browser-warning-description
Vi uppdaterar KirkkoRekry idag kl. 7-11. Under den här tiden är arbetsplatsannonserna tillgängliga, men du kan inte logga in på din profil eller skicka ansökningar. Vi beklagar olägenheten!