Haettavana olevan viran tehtäväalue on laaja-alainen nuorisotyö. Lisäksi viran tehtäviin kuuluu rippikoulutyö ja mahdollinen muu seurakuntatyö.

Viranhaltijalta edellytämme hyvää yhteistyökykyä, joustavuutta, innostusta ja organisointikykyä sekä laaja-alaista sitoutumista seurakuntatyöhön. Arvostamme oma-aloitteisuutta, luovuutta ja kristillisen kasvatustyön näkemystä. Viran hoito edellyttää oman auton käyttöä. Seurakunta avustaa asunnon hankinnassa. Viran kelpoisuusehtona on kirkon säädöskokoelma nro 164 mukainen tutkinto. Virka voidaan täyttää myös määräaikaisesti ja osa-aikaisesti, jos kelpoisuusehtoja täyttäviä hakijoita ei löydy.

Virkaan valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ja laissa lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämiseen tarkoitettu rikosrekisteriote ennen viran vastaanottoa. Virkaan valitun tulee olla evankelisluterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Viran palkkaus on vaativuusryhmän 503 mukainen, mikäli hakijalla on koulutusvaatimukset täyttävä tutkinto. Koeaika on 6 kk. Virka tulee ottaa vastaan sopimuksen mukaan.

Hakuaika päättyy 27.9.2024. Varaudu haastatteluun pian hakuajan päättymisen jälkeen. Lähetä meille hakemuksesi todistuksineen, joista ilmenee koulutuksesi ja työkokemuksesi sekä CV. Kirkkoneuvostolle osoitetut hakemukset todistuksineen lähetetään sähköpostiin:
janne.isomaa@evl.fi. Voit myös lähettää hakemuksesi todistusjäljennöksineen osoitteeseen: Pihtiputaan seura¬kunta, Sallilantie 4, 44800 Pihtipudas. Kuo¬reen merkintä: ”nuorisotyönoh¬jaaja”. Lisätietoja voit kysyä kirkkoherra Janne Isomaalta puh. 044-7844422 Hakemuksia ja liitteitä ei palau¬teta.

Janne Isomaa, janne.isomaa@evl.fi, puh. 044 7844422

Pihtiputaan seurakunta on runsaan kolmen tuhannen asukkaan seurakunta. Seurakunnalla on kaksi kirkkoa, pääkirkko ja Muurasjärven kirkko. Seurakunnalla on oma leirikeskus. Pihtipudas on tehnyt jo pitkään yhteistyötä Kinnulan seurakunnan kanssa. Työyhteisö on toimiva. Työilmapiiri on hyvä, ja työntekijöiden työhyvinvoinnista halutaan pitää hyvää huolta.

Sallilantie 4
44800 Pihtipudas

Vi uppdaterar KirkkoRekry torsdag den 12 september kl. 7 - 11. Under den här tiden är arbetsplatsannonserna tillgängliga, men du kan inte logga in på din profil eller skicka ansökningar. Vi beklagar olägenheten!