Lediga jobb
Lägg till i favoriter Det är lättare att läsa arbetsplatsannonserna senare när du lägger till annonserna bland dina favoriter.
Arbetsgivarna
Gilla arbetsgivare Gilla arbetsgivare så får du en lista på de intressantaste arbetsgivarna.
Ruokapalvelutyöntekijä/kokki - Pirkkalan seurakunta

Oletko ammattitaitoinen kokki, innokas leipomaan ja iloinen asiakaspalvelija?

Pirkkalan seurakunnassa on avoinna osa-aikainen ruokapalvelutyöntekijän/kokin työsuhde.
Työtehtäviä ovat leipominen, ruoanvalmistus, astiahuolto, kattaus- ja tarjoilu sekä puhtaanapito keittiössä. Asiakkaina on kaikenikäisiä seurakuntalaisia työntekijöiden lisäksi. Asiakasmäärät vaihtelevat 10-250 henkilön välillä.

Tehtävän hoidossa on eduksi kokin perus - tai ammattitutkinto tai vastaava ammattitaito sekä hygieniapassi. Lisäksi hyvä erikoisruokavalioiden tuntemus ja taito työskennellä vaihtuvissa tilanteissa on eduksi. Arvostamme hyviä yhteistyö - ja vuorovaikutustaitoja sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Työ vaatii itsenäistä otetta ja vapaaehtoisten ohjaamista keittiöllä. Tehtävässä edellytetään hyvää suomen kielen taitoa ja oman auton käyttöä. Työsuhteeseen kuuluvat työterveys- ja henkilöstöedut.

Työ on pääsääntöisesti päivätyötä, aikaisia aamuja mutta myös satunnaisesti ilta- ja viikonloppuvuoroja. Viikottainen työaika on normaalisti 8-15h/viikko. Tarpeen ja toiminnan mukaan lisätyömahdollisuuksia. Työ sopii alaa opiskelleelle, ammattilaiselle, eläkkeellä olevalle.

Tuntipalkkaus lasketaan KirVESTESin vaativuusryhmän 402 perusteella, lisäksi mahdollinen kokemuslisä.

Tehtävä täytetään sopivan hakijan löydyttyä.
Hakuaika loppuu 15.10.2024 klo 23:59.

Ruokapalveluvastaava Paula Kiprianoff, paula.kiprianoff@evl.fi, 040 660 9533. Arkisin 9-15.

Pirkkalan seurakunta kuuluu Tampereen hiippakuntaan. Seurakunta on kasvava ja aktiivinen yli 14 000 jäsenen yhteisö. Kunnan asukkaista 70 prosenttia on seurakunnan jäseniä.
Pirkkalan seurakunnan tehtävänä on välittää Jumalan armoa ja rakkautta sanoin ja teoin. Kutsumme ihmisiä yhteen ja tarjoamme mahdollisuuden pohtia elämän kysymyksiä yhdessä muiden kanssa. Seurakuntamme on "matalan kynnyksen" paikka, jonne kaikki ovat tervetulleita.

Arokuja 8
33960 Pirkkala

Muut tiedot

Muut tehtävään liittyvät tiedot

• Etätyö: Ei etätyömahdollisuutta
  • Hae työpaikkaa
  • Snabblänkar

KirkkoRekry-tjänsten produceras av  Grade Solutions Oy.