Lediga jobb
Lägg till i favoriter Det är lättare att läsa arbetsplatsannonserna senare när du lägger till annonserna bland dina favoriter.
Arbetsgivarna
Gilla arbetsgivare Gilla arbetsgivare så får du en lista på de intressantaste arbetsgivarna.
Seurakuntamestari - Lohjan seurakunta

Seurakuntamestari Lohjan evankelis-luterilaiseen seurakuntaan

Hautaus- ja puistopalvelut hakee Lohjan ev. lut. seurakuntaan osaavaa ja yhteistyökykyistä

SEURAKUNTAMESTARIA

vakinaiseen työsuhteeseen. Toimi sijoittuu Pusulan ja Nummen alueseurakuntiin.

Seurakuntamestarin tehtäviin kuuluu pääasiassa Pusulan ja Nummen, mutta tarvittaessa myös muiden alueseurakuntien suntion/vahtimestarin tehtävät, haudankaivuu ja hautausten järjestelyt, hautausmaiden ja kiinteistöjen viheralueiden ylläpidon tehtäviä sekä kiinteistöjen kunnossapitoa. Työhön sisältyy viikonloppu- ja iltatyötä.

Vastaavissa tehtävissä työskentelee alueseurakunnissa kuusi henkilöä. Tiimiä vetää hautaustoimen työnjohtaja. Seurakuntamestarin asiakkaita ovat seurakuntalaiset ja ei-seurakuntalaiset, uutta syntymää juhlivista vanhemmista, lähimmäisensä menettäneisiin sureviin omaisiin. Seurakuntamestari ei kuitenkaan tuota varsinaisia hengellisiä palveluita, mutta toimintaympäristön tuntemus luetaan eduksi.

Seurakuntamestarin toimeen edellytetään tehtävään soveltuvaa ammatillista koulutusta esimerkiksi puutarha- tai kiinteistöalalta tai suntion tutkinto. Tehtävässä voi onnistua monenlaisella ammatillisella koulutustaustalla.Työtehtävien hoitaminen vaatii siirtymistä eri kiinteistöjen välillä ja työkoneiden käyttöä, joten ajokortti (B) ja oman auton käyttömahdollisuus ovat välttämättömiä. Kokemusta asiakaspalvelusta ja vastaavista tehtävistä arvostetaan.

Palkkaus määräytyy vaativuusryhmän 403 (KirVESTES) mukaan ja kokonaispalkka on työkokemuksesta riippuen 2491,04 - 2813,54 €/kk. Lisäksi maksetaan työaika- ja varallaolokorvaukset työehtosopimuksen mukaisesti sekä oman auton käytöstä koituvat kilometrikorvaukset. Henkilöstöetuina tarjoamme muun muassa kattavan työterveyshuollon, liikunta/kulttuuri- ja lounasedun, polkupyöräedun sekä mahdollisuuden lisä/täydennyskoulutukseen.

Työ alkaa 1.12.2024 tai sopimuksen mukaan. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika. Tehtävään valittavan tulee ennen valinnan vahvistamista esittää seurakunnan työterveyslääkärin allekirjoittama, hyväksyttävä todistus terveydentilastaan.

Hakuaika päättyy 24.10.2024 klo 23. Hakemukset toimitetaan sähköisesti KirkkoRekry -järjestelmän kautta osoitteessa www.kirkkorekry.fi. Liitä hakemukseesi CV.

Haastattelut järjestetään 28.10.2024. Haastatteluun kutsuttaville ilmoitetaan tarkempi ajankohta ja paikka.

Lisätietoja tehtävästä antaa:
hautaustoimen työnjohtaja Sonja Lihavainen, p. 044 787 5211
hautaustoimen päällikkö Jani Kärkkäinen, p. 0500 612 961
s-posti: etunimi.sukunimi@evl.fi

Sonja Lihavainen, p. 044 787 5211
Jani Kärkkäinen, p. 0500 612 961
s-posti: etunimi.sukunimi@evl.fi

Lohjan seurakunta sijaitsee pääkaupunkiseudun läheisyydessä. Se koostuu alueseurakunnista, joita ovat Lohja, Virkkala, Karjalohja, Nummi, Pusula ja Sammatti. Työntekijöitä on noin 116. Hautaus- ja puistopalveluissa työskentelee vakituisesti 17 henkilöä ja kausityöntekijöitä noin 50 henkilöä. Hautaus- ja puistopalvelut hoitaa seurakunnan yhteiskunnallista tehtävää huolehtia hautauksista ja hautausmaista sekä tuottaa muita tukipalveluja seurakunnalle kuten kirkollisten tilaisuuksien suntio- ja vahtimestaripalveluita ja kiinteistönhoitoa. Hautauksia on vuosittain noin 500.

Laurinkatu 40
08100 Lohja

• Lohjan seurakunta - Ansvarig sommararbetsgivare
  • Tutustu työnantajaan
    Muut tiedot

Muut tehtävään liittyvät tiedot

• Etätyö: Ei etätyömahdollisuutta
  • Hae työpaikkaa
  • Snabblänkar

KirkkoRekry-tjänsten produceras av  Grade Solutions Oy.