Haemme Kirkkonummen seurakuntayhtymän kiinteistötoimeen siivoojaa kokoaikaiseen työsuhteeseen. Tehtävä on määräaikainen ja sen kesto on kuusi (6) kuukautta.

Pääasialliset työkohteet ovat Kirkkonummen keskustassa, mutta työtä voi olla lisäksi kaikissa seurakuntayhtymän toimipisteissä, etenkin Masalan ja Veikkolan seurakuntakeskuksissa. Tehtäviin sisältyy viikko-ohjelman mukaista puhtaanapitoa ja kausisiivousta siivousohjelman mukaisesti.

Arvostamme hyviä työyhteisötaitoja, oma-aloitteista työotetta, vastuun ottoa ja joustavuutta. Kelpoisuusvaatimuksena tehtävään on laitoshuoltajan ammattitutkinto tai vastaava ammatillinen osaaminen ja/tai vähintään kolmen vuoden pituinen, ammattitehtävissä hankittu työkokemus, ja nykyaikaisten siivousmenetelmien hallinta. Hyvä suomenkielentaito on välttämätön. Edellytämme palkattavalta henkilöltä ajokorttia ja tarvittaessa mahdollisuutta oman auton käyttöön toimipisteiden välillä liikkumiseen.

Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon virka- ja työehtosopimuksen yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 302 mukaisesti. Vähimmäispalkka on 2035,33 euroa/kk, minkä lisäksi maksetaan KirVESTESin mukaiset työaikakorvaukset ja lisät. Työaika on 114 h 45 min kolmen viikon jaksotyössä. Työvuorot ovat pääasiallisesti arkisin, mutta voivat sijoittua myös iltoihin ja viikonloppuihin.

Siivoojan tehtävään haetaan 16.9.-30.9.2024 KirkkoRekry-järjestelmässä. Tehtävä täytetään mahdollisimman pian.

Lisätietoja antaa ylivahtimestari Juha Tarvainen, juha.tarvainen@evl.fi, 050 590 4978

Kirkkonummen seurakuntayhtymän muodostavat Kirkkonummen suomalainen seurakunta ja Kirkkonummen ruotsalainen seurakunta. Yhtymässä hoidetaan seurakuntien hallinnolliset, taloudelliset ja henkilöstöhallinnolliset asiat sekä kiinteistö- ja hauta-asiat.

Kirkkotallintie 2
02400 Kirkkonummi