Lediga jobb
Lägg till i favoriter Det är lättare att läsa arbetsplatsannonserna senare när du lägger till annonserna bland dina favoriter.
Arbetsgivarna
Gilla arbetsgivare Gilla arbetsgivare så får du en lista på de intressantaste arbetsgivarna.
Suntion virka - Jyväskylän seurakunta

Tervetuloa työskentelemään Jyväskylän seurakuntaan. Meillä on haettavana suntion virka. Olemme tulevaisuuteen katsova ja kollegiaalinen työyhteisö, joka tarjoaa niin tukea työhön kuin mahdollisuuden kehittyä ja oppia uutta.

Jyväskylän seurakunta on jaettu neljään alueeseen, ja nyt haettavissa oleva virka sijoittuu Keskustan alueelle. Tehtävän virkapaikkana on Kaupunginkirkko. Keskustan alueen suntiona saat olla osa isoa tiimiä, ja työskennellä monipuolisissa tehtävissä Kaupunginkirkon lisäksi esimerkiksi Sepän Kipinässä ja hautausmailla. Mahdollistamme osallistumisen ammattitaitoa kehittäviin koulutuksiin, ja hyvät työvälineet. Esihenkilönä toimii suntioiden tiimin tiimiesihenkilö, ja ylempänä esihenkilönä alueen johtava pappi.

Viran pääasialliset tehtävät ovat:

- toimia oman toimintaympäristön asiakaspalvelutehtävissä
- kirkollisten tilaisuuksien ja irtaimiston hoitaminen
- seurakuntatilojen turvallisuudesta, puhtaudesta ja viihtyisyydestä
huolehtiminen
- hoitaa arkkuhautaukseen ja tuhkan kätkemiseen liittyvät suntion tehtävät
- alueellisten ja koko seurakunnallisten tapahtumien järjestelyt

Hakijoilta odotetaan näiden osaamisalueiden lisäksi hyviä työyhteisö -, asiakaspalvelu- ja it - taitoja sekä kykyä kehittävään työotteeseen. Eduksi luetaan englanninkielentaito sekä esihenkilökoulutus tai valmius sen hankkimiseen. Koska virkaan kuuluu jonkin verran liikkumista koko seurakunnan alueella, oman auton käyttömahdollisuus on työssä eduksi.

Viran kelpoisuusvaatimus on Jyväskylän seurakunnan kirkkovaltuuston 28.5.2019 päätöksen mukaisesti: seurakunta- ja hautauspalvelualan ammattitutkinto, suntion ammattitutkinto tai suntion työssä hankittu vastaava ammatillinen pätevyys.

Virkaan valittavan on oltava evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen, ja valitun tulee ennen viran vastaanottamista esittää rikosrekisterilain 6 §:n 2 momentissa tarkoitettu rikostaustaote ja hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan. Virantäytössä noudatetaan 6 kk koeaikaa.

Palkkaus on vaatimusryhmän 402 mukainen peruspalkka 2319,25€ vaativuusosa 103,04€ . Viran työaika määräytyy yleistyöajan mukaan, suunnittelu neljän viikon jaksoissa. Lomaoikeus ja muut ehdot KirVesTes:n mukaiset.

Ari Harjunen, Keskustan alueen suntioiden tiimiesihenkilö, p.044 741 6421 tai ari.harjunen@evl.fi
Jarmo Tanninen, pääsuntio, 0400 308 120 tai jarmo.tanninen@evl.fi
Ritva Kellokangas, Keskustan alueen vs. johtava pappi. p. 041 731 8242 tai ritva.kellokangas@evl.fi

Hakuaika päättyy 18.10.2024 klo 15.00
Haastatteluun valitut kutsutaan 5.11. klo 8:30 alkaviin haastatteluihin Jyväskylän Kaupunginkirkossa (Kirkkopuisto, Jyväskylä). Haastatteluun tulee ottaa mukaan alkuperäiset tutkinto- ja työtodistukset. Päätös virkaan valittavasta tehdään Keskustan aluejohtokunnan kokouksessa 14.11. klo 17.

Jyväskylän ev.lut. seurakunta koostuu neljästä alueesta ja yhteisistä palveluyksiköistä.. Strategiamme on "Lepoa Jumalassa - lähellä ihmistä". Seurakunnassa on noin 90 000 jäsentä ja noin 280 työntekijää.
Kaupungin keskustan lisäksi alueella sijaitsevat Seppälän, Huhtasuon, Lohikosken ja Halssilan alueet. Alueella työntekijöitä on noin 40, joista suntion virkoja on 5.

Jyväskylän seurakunnalla on ympäristödiplomi ja olemme savuton ja tuoksuton seurakunta.

Seurakuntatoimisto; Vapaudenkatu 47
40100 Jyväskylä

• Jyväskylän seurakunta - Rökfri arbetsplats
  • Tutustu työnantajaan
  • Snabblänkar

KirkkoRekry-tjänsten produceras av  Grade Solutions Oy.