Lediga jobb
Lägg till i favoriter Det är lättare att läsa arbetsplatsannonserna senare när du lägger till annonserna bland dina favoriter.
Arbetsgivarna
Gilla arbetsgivare Gilla arbetsgivare så får du en lista på de intressantaste arbetsgivarna.
Toimistosihteeri - Jyväskylän seurakunta

Etsimme Jyväskylän seurakunnan hautauspalveluihin toimistosihteeriä. Haluaisitko olla kanssamme kannustavassa ja välittävässä työyhteisössä tekemässä vaihtelevaa ja merkityksellistä työtä.

Viran pääasialliset tehtävät ovat siunauksiin, hautauksiin, krematoriotoimintaan ja haudanhoitosopimuksiin sekä yleisesti hautausmaihin liittyvä asiakaspalvelu, hautakirjanpito, haudanhoitolaskutus ja -sopimukset, osto- ja myyntilaskutus sekä tilastointi.

Viran kelpoisuusehtona on soveltuva ammatillinen, opistotasoinen tai korkeakoulututkinto. Lisäksi edellytetään, että virkaan valittu on ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen, koska tehtäviin liittyy kirkkolain 7 luvun 2 § mukaisesti seurakunnan edustamista.

Viran menestyksellinen hoitaminen edellyttää kykyä huolelliseen ja itsenäiseen työskentelyyn sekä hyvää tietoteknistä osaamista. Tehtävien hoidossa käytetään hautaustoimea ja ajanvarauksia palvelevia tietojärjestelmiä. Viran hoito edellyttää myös riittävän hyvää suomen ja ruotsin kielen hallintaa. Eduksi tehtävän hoitamisessa katsotaan hyvät asiakaspalvelu- ja tiimityöskentelytaidot sekä hautaustoimen erityisluonteen ymmärtäminen.

Viran hakuaika päättyy 30.9.2024 klo 15.00. Tehtävä täytetään 1.11.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävän täytössä noudatetaan 6 kk:n koeaikaa. Tehtävään valitun tulee esittää hyväksytty todistus terveydentilastaan.

Viran vaativuusryhmä on 403. Järjestelmän mukainen peruspalkka on 2461,04 €/kk (1.9.2024 alkaen), jonka lisäksi maksetaan työkokemukseen perustuvaa kokemuslisää. Virassa noudatetaan toimistotyöaikaa, esihenkilönä toimii hautaustoimen päällikkö ja virkapaikkana on seurakunnan toimitilat Reimarissa (Vapaudenkatu 47), lomaoikeus ja muut viran ehdot KirVESTES:n mukaisesti.

Hautaustoimen päällikkö Tuija Pajunen, tuija.pajunen@evl.fi, 0500 426 420

Hakemukset jätetään sähköisen rekrytointipalvelumme kautta 30.9.2024 klo 15 mennessä.

Haastattelut järjestetään 7. ja 8.10. Seurakuntatoimisto Reimarissa (Vapaudenkatu 47). Haastatteluun valitut hakijat kutsutaan tilaisuuteen henkilökohtaisesti. Mikäli sinut kutsutaan haastatteluun, ota mukaan alkuperäiset tutkinto- ja työtodistukset.

Jyväskylän ev.lut. seurakunta koostuu neljästä alueesta ja yhteisistä palveluyksiköistä. Strategiamme on olla ”Lepoa Jumalassa – lähellä ihmistä”. Seurakunnassa on noin 92 000 jäsentä ja noin 280 työntekijää.

Työkulttuurissamme panostetaan ammatilliseen kehittymiseen, joustavuuteen ja merkityksellisiin kohtaamisiin. Lisäksi työnantajan tarjoamiin etuihin kuuluvat mm. laajennettu työterveyshuolto, lounasetu sekä kulttuuri- ja liikuntaetu (Edenred).

Jyväskylän seurakunnalla on kuusi hautausmaata: Korpilahti, Lahjaharju, Mäntykangas, Säynätsalo, Tikkakoski ja Vanha. Krematoriomme sijaitsee Mäntykankaan hautausmaalla. Vakinaisen henkilöstön määrä hautaus- ja puistopalveluissa on 19 hlö ja määräaikaisesti kesä- ja kausityössä on vuosittain noin 100 hlö.

Jyväskylän seurakunnalla on ympäristödiplomi sekä olemme savuton ja tuoksuton seurakunta.

Seurakuntatoimisto; Vapaudenkatu 47
40100 Jyväskylä

• Jyväskylän seurakunta - Rökfri arbetsplats
  • Tutustu työnantajaan
  • Snabblänkar

KirkkoRekry-tjänsten produceras av  Grade Solutions Oy.

Vi uppdaterar KirkkoRekry torsdag den 12 september kl. 7 - 11. Under den här tiden är arbetsplatsannonserna tillgängliga, men du kan inte logga in på din profil eller skicka ansökningar. Vi beklagar olägenheten!