Vahtimestari-suntio - Lappeenrannan seurakuntayhtymä

Lappeenrannan seurakuntayhtymä hakee vahtimestari-suntiota 1.1.2025 alkaen.

Lappeenrannan seurakuntayhtymässä on haettavana kokoaikainen (3 viikon jaksotyössä 114 h 45 min) vahtimestari-suntion työsopimussuhteinen tehtävä, joka täytetään toistaiseksi voimassa olevana 1.1.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan. Pääasiallisena työkohteena Sammonlahden seurakuntakeskus, tarvittaessa muut Lappeenrannan seurakuntayhtymän kirkot ja seurakuntakeskukset. Työtehtävien hoito edellyttää oman auton käyttöä ja hakijan tulee olla ev.lut. kirkon jäsen.

Työhön kuuluu monipuolisia työtehtäviä seurakuntayhtymän eri kiinteistöissä. Siivous-, suntio-, vahtimestari-, keittiö- ja asiakaspalvelutyötehtäviä. Tehtävästä on voimassa oleva työnkuva.

Tehtävän kelpoisuusehtona on soveltuva ammatillinen perustutkinto tai vastaavissa työtehtävissä hankittu kokemus. Tehtävässä on eduksi ammatillinen ja itsenäinen työote, reipas ja positiivinen asenne sekä hyvät asiakaspalvelutaidot. Arvostamme työkokemusta keittiö- ja siivoustehtävistä, yhteistyötaitoa ja joustavuutta työtehtävien hoitamisessa. Suntion työtehtäviin on mahdollisuus kouluttautua oppisopimuskoulutuksessa työn ohessa. Työhön sisältyy ilta- ja viikonloppuvuoroja.

Palkkaus määräytyy kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti, vaativuusryhmä on 401 (2 234,98 euroa). Lisäksi maksetaan työkokemukseen perustuvaa kokemuslisää sekä mahdollisia ilta- ja pyhätyökorvauksia. Työsuhteessa noudatetaan 4 kuukauden koeaikaa. Tehtävään valittavan tulee ennen tehtävän vastaanottamista esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Lappeenrannan seurakuntayhtymälle osoitetut hakemukset KirkkoRekry:n kautta 31.10.2024 klo 16 mennessä.

Haastattelut pidetään 12.11.2024

Lisätietoja tehtävästä antaa seurakuntakeskusten emäntä Piia Veikkanen p. 040 312 6232, arkipäivisin klo 9-15.

Lappeenrannan seurakuntayhtymä on elävä ja monipuolista toimintaa jäsenilleen tarjoava viiden seurakunnan yhtymä. Joutsenon, Lappeen, Lappeenrannan, Lauritsalan ja Sammonlahden seurakunnat ovat toiminnaltaan itsenäisiä, mutta esimerkiksi niiden taloutta ja henkilöstöhallintoa hoidetaan keskitetysti yhtymätasolla.

Koulukatu 12
53100 Lappeenranta