Keittiövastaava - Liedon seurakunta

Liedon seurakunnassa Halssin leirikeskuksessa Sauvossa on avoinna kokoaikainen keittiövastaavan työsuhde.

Keittiövastaavan tehtävän tarkoitus on huolehtia seurakunnan leirikeskuksessa järjestettävien leirien ja tilaisuuksien ruokatarjoilujen järjestämisestä. Lisäksi keittiövastaava vastaa leirikeskuksen puhtaanapidosta ja siivouksesta leirisesongin ulkopuolella.

Keittiövastaavalle kuuluu:
• Keittiön ruuanvalmistuksesta huolehtiminen
• Ruokatarvikkeiden tilaaminen tukusta ja päivittäistavaroiden hankinta
• Keittiö- ja siivoustyöt ja niiden järjestelyt. Leirikeskuksen siivous sesonkiaikana on ulkoistettu.
• Osallistuminen kausityövoiman rekrytointiin ja työvuorojen suunnitteluun
• Ruokalistojen suunnittelu yhdessä leirin toteuttajien kanssa

Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Työaika on 114,75 tuntia kolmen viikon jaksoissa.

Kelpoisuusehtona on soveltuva opistoasteen koulutus tai alan tuntemus ja käytännön työkokemus. Valittavalla henkilöllä on oltava suoritettuna alan ammattitutkinto. Tehtävän hoitaminen edellyttää ajokorttia. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.

Palkkaus: KirVESTES vaativuusryhmä 403 (2 461,04 €/kk). Työkokemusvuosien mukaan laskettava vuosisidonnainen lisä on 86,50-322,50 €. Valinnassa noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Valituksi tulevan tulee ennen työsuhteen alkua osoittaa hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Hakemukset ansioluetteloineen 15.7.2024 mennessä sähköisesti Kirkkorekry-palveluun.

Lisätietoja tehtävästä antaa talouspäällikkö Marika Ahola, puh. 050 594 6870. (ei ajalla 14.6.-30.6.2024

Liedon seurakunta on noin 40 työntekijän työyhteisö, joka toimii kasvavan Liedon kaupungin ja Auran kunnan alueella Turun läheisyydessä. Seurakunnassa on noin 18 000 jäsentä. Seurakunnassa toteutetaan vireää jumalanpalveluselämää neljällä kirkkoalueella.

Hyvättyläntie 19
21420 Lieto