Puutarhuri - Vantaan seurakuntayhtymä

Vantaan seurakuntayhtymän hautausmaille haetaan PUUTARHURIA kaudelle 2024.

PUUTARHURI HAUTAUSMAALLE

Tule mukaan iloiseen ja reippaaseen joukkoomme. Vantaan seurakuntayhtymän Helsingin pitäjän kirkon ja Ruskeasannan hautausmaille haetaan PUUTARHUREITA määräaikaiseen työsopimussuhteeseen hoitokaudelle 2024: 01.08.2024 - 17.11.2024 väliselle ajalle.

Tarjoamme hakijalle haasteellisen ja monipuolisen tehtävän. Tehtävä edellyttää vähintään puutarhurin tutkintoa tai vastaavia taitoja, ja 18 vuoden ikää. Hakijalla tulee olla ajokortti. Arvostamme puutarha- ja viheralan kokemusta ja koulutusta sekä hautausmaan hoidon käytännön tuntemusta. Myös viheralueiden hoitotöissä käytettävien työkoneiden käyttökokemus katsotaan eduksi, samoin hyvä suomen kielen taito. Odotamme hakijoilta yhteistyökykyä, arvokasta käytöstä, kykyä palvella läheisensä menettäneitä omaisia, ahkeruutta ja oma-aloitteisuutta. Työ on fyysisesti raskasta.
Puutarhurien tehtävänä on vastata Vantaan seurakuntayhtymän hautausmaiden hoidon käytännön työstä sekä sopimushoitohaudoista työnjohtajan alaisuudessa. Tehtävä sisältää tiiminvetovastuuta.

Me pidämme työhyvinvoinnistasi huolta tarjoamalla sinulle laajan työterveyshuollon (4kk:n työssäolon jälkeen), ajanmukaiset toimitilat, työvälineet- ja suojaimet sekä tukea vapaa-ajan liikkumiseen ja kulttuuriin.

Tehtävän palkkaus sijoittuu kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmään 402 ja sen peruspalkka on 2357,84 € kuukaudessa. Lisäksi aikaisemman työkokemuksen perusteella voidaan maksaa kokemuslisää. Tehtävässä suoriutumisen perusteella on mahdollista saada lisäksi suorituslisää. Tehtävässä on koeaika.

Osa hakijoista kutsutaan haastatteluun. Haastattelut pidetään Helsingin pitäjän kirkon hautausmaan tiloissa.

Tehtävä täytetään 1.8.2024 tai sopimuksen mukaan. Viikoittainen työaika on 38,25h ma-pe klo7.00-15.09.

Lisätietoja antaa työnjohtaja Jenny Torvinen puh. 050-347 4967. Soittoajat ovat 3.7.2024 klo12-13 ja 4.7.2024 klo12-13.

Kiinnostuitko? Haku päättyy perjantaina 26.7.2024 klo 15.00. Hakemus kannattaa kuitenkin jättää heti, sillä rekrytointi aloitetaan jo hakuajan kuluessa.
Tehtävää haetaan Kirkkorekryn sähköisellä hakulomakkeella, joka löytyy ohessa.

Työnjohtaja Jenny Torvinen puh. 050-347 4967. Soittoajat ovat 3.7.2024 klo12-13 ja 4.7.2024 klo12-13.

Kirkko Vantaalla toimii uskon asialla ihmistä varten ja rohkeasti työssään uudistuen. Kirkko Vantaalla koostuu Vantaan seitsemästä evankelisluterilaisesta seurakunnasta, joihin kuuluu Hakunilan, Hämeenkylän, Korson, Rekolan, Tikkurilan ja Vantaankosken seurakunnat sekä ruotsinkielinen Vanda svenska församling. Syyskuun 2023 lopussa Vantaan seurakunnissa oli jäseniä 117 015. Työntekijöitä seurakuntayhtymällä on noin 350. Seurakunnat määrittelevät tehtäväkseen olla "rohkeasti armon asialla".

Meistä lisää www.kirkkovantaalla.fi

Hautaustoimen palveluissa työskentelee 17 vakituista ja 35–40 määräaikaista kausityöntekijää. Hautausmaita on neljä: Helsingin pitäjän, Ruskeasannan, Hämeenkylän ja Korson kirkon hautausmaat. Hautauksia on vuosittain hieman yli 1000. Lisätietoja https://www.vantaanseurakunnat.fi/hautausmaat

Pappilankuja 5, 01510 Vantaa
01510 Vantaa