Nuorisotyönohjaaja - Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä

Tampereella, Suomen vetovoimaisimman kaupungin kasvavassa Eteläisessä seurakunnassa on haettavana nuorisotyönohjaajan virka.

Tarjoamme ammattitaitoisen lähitiimin yhdessä tekemisen ilon ja tuen, kiinnostavan ja monimuotoisen yhteistyöverkoston, maan parhaimmat leirihyvitykset ja suuren seurakuntayhtymän työntekijäedut.

Virkaan valittavan on mahdollista itse vaikuttaa työnkuvaansa, joka tällä hetkellä painottuu varhaisnuorisotyöhön sisältäen koulu- ja kerhotyötä sekä leirejä. Lisäksi tehtäviin kuuluu rippikoulutyötä, osallistumista rippikoulun jälkeiseen nuorisotyöhön sekä kaiken ikäisten nuorten toimintaan.

Erityisesti haemme kulttuurisesta moninaisuudesta kiinnostunutta työntekijää, sillä tulevaisuudessa Tampere tulee olemaan yhä kansainvälisempi asujaimistoltaan. Myös kansainvälisen diakonian ja lähetyskasvatuksen tuntemus katsotaan eduksi.
Viran menestyksekäs hoitaminen edellyttää joustavuutta, omatoimisuutta ja aloitteellisuutta. Arvostamme hakijan hyviä työyhteisötaitoja ja kykyä katsoa kasvatusta jatkumona tulevaisuuteen.

Viran kelpoisuusehtona on Kirkkohallituksen päätöksen (nro 164/2023) mukainen nuorisotyönohjaajan virkaan kuuluvien tehtävien itsenäiseen hoitamiseen tarvittava teologinen, pedagoginen sekä sosiaali- tai kasvatus- ja ohjausalan osaaminen.
Tehtävä kuuluu KirVESTES:n vaativuusryhmään 503 (peruspalkka 2885,11 €/kk). Peruspalkan lisäksi maksetaan kokemuslisää aiemman työkokemuksen perusteella. Virassa voidaan soveltaa kuuden (6) kuukauden koeaikaa.
Valitun tulee olla evankelisluterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen.
Ennen viran vastaanottamista on valitun esitettävä todistus terveydentilastaan sekä rikostaustaote. Virka täytetään 1.10.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan. Hakuaika päättyy 9.8.2024 klo 15.00.
Haastattelut pidetään erikseen kutsuttaville torstaina 15.8. ja perjantaina 16.8.2024.

Tiedustelut: kasvatuksen johtaja Minna Kaihlanen p. 050 533 9677 ja johtava nuorisotyönohjaaja Kimmo Salonen p. 050 3578489, kimmo.salonen@evl.fi

Näsilinnankatu 26
33200 Tampere