Vahtimestari-siivooja - Lempäälän seurakunta

Haluaisitko sinä töihin vireään ja monipuoliseen seurakuntaan? Hae Lempäälän seurakuntaan ja pääset osaksi mukavaa ja kannustavaa työyhteisöä.

Etsimme joukkoomme vahtimestari-siivoojaa määräaikaiseksi voimassa olevaan palvelussuhteeseen ajalle 17.6.2024 - 31.8.2025

Vahtimestaritiimimme koostuu ylivahtimestarista sekä neljästä vahtimestari-siivoojasta.
Vahtimestari-siivoojan tehtäviin kuuluvat seurakunnan eri kiinteistöjen siivous- ja puhtaanapitotehtävät, sekä kirkollisten- ja asiakastilaisuuksien tilajärjestelyt ja tarjoilujen esille laittaminen seurakunnan tilaisuuksiin. Lisäksi tehtävään sisältyvät Sääksjärven Sataman suntion tehtävät tilaisuuksien hoidossa. Asiakaspalvelu on oleellinen osa tehtävän sisältöä.

Työaika sijoittuu päiväaikaan, mutta tehtävänhoitajalla tulee olla valmius silloin tällöin myös ilta työskentelyyn. Työhön sisältyy viikonlopputyötä. Työaika 38 h 15 minuuttia viikossa. Tehtävän hoidon kannalta oman auton käyttömahdollisuus on välttämätöntä. Seurakunta korvaa kiinteistöjen väliset matkakustannukset.

Hakijalta toivomme puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan perustutkintoa, toimitilahuoltajan tai suntion ammattitutkintoa tai muuta vastaavaa koulutusta tai vankkaa aiempaa työkokemusta siivouspuolen tehtävistä. Tehtävän hoitaminen edellyttää voimassa olevaa hygieniapassia. Toivomme sinulta reipasta ja kehittävää työotetta, iloista, sosiaalista ja palveluhenkistä asennetta sekä hyvää fyysistä peruskuntoa. Työkielivaatimuksena on hyvä suomenkielen taito.
Työn luonteen vuoksi henkilöltä edellytetään lisäksi työterveyden hyväksymä selvitys terveydentilasta sekä rikosrekisteriote lasten kanssa työskentelystä.

Tehtävä sijoittuu kirkon työehtosopimuksen mukaan vaativuusryhmä 401 (2169,88 euroa) peruspalkan lisäksi maksetaan tehtävään sisältyvää erityistä palkanosaa (40,91 euroa). Työkokemukseen oikeuttavaa euromääräistä kokemuslisää maksetaan työhistorian mukaisesti, kun se täyttää kirkon työehtosopimuksen ehdot.

Seurakunta tarjoaa monipuoliset työkykyä ja työhyvinvointia ylläpitävät etuudet. Työhön ja työyhteisöön perehdytetään huolella.

Tehtävässä on 4 kk koeaika.

Tehtävään haetaan KirkkoRekryn ohjelman kautta 18.4 - 9.5.2024 klo 16.00 mennessä. Haastattelut suoritetaan 13.5.2024 osoitteessa Manttaalitie 15 A 1, 37500 Lempäälä.

ylivahtimestari Jaana Myyrä p. 040 804 9181 tai jaana.myyra@evl.fi

Lempäälän seurakunta on vireä seurakunta Pirkanmaalla Tampereen naapurissa. Seurakunnan jäsenmäärä on noin 17 200 ja seurakunnan työntekijämäärä on 50.

Seurakuntamme vision ”Rohkeasti kiinni Elämässä” mukaisesti meille keskeisiä arvoja ovat yhteisöllisyys, osallisuus, rohkea hengellisyys, kunnioitus ja läpinäkyvyys. Strategiamme mukaisesti rohkaisemme kokeilemaan uusia toimintamalleja ja tekemään asioita myös toisin.

Seurakuntamme strategiaan voit tutustua:https://www.lempaalanseurakunta.fi/info-ja-asiointi/rohkeasti-kiinni-elamassa-strategia-2021-2025

Tuemme ammatillista kouluttautumista ja työssä kehittymistä. Joustamme erilaisissa elämäntilanteissa arvojemme mukaisesti. Tarjoamme monipuoliset ja vastuulliset työtehtävät, hyvän perehdytyksen, osaavien ammattilaisten työyhteisön sekä hyvät työvälineet. Työntekijöillämme on mahdollisuus tuettuun työpaikkaruokailuun, kattavaan työterveyshuoltoon ja muihin työviihtyvyyttä tukeviin etuihin.

Manttaalitie 15 A 1
37500 Lempäälä