Diakonian viransijaisuus - Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä

Turun tuomiokirkkoseurakunnassa on haettavana diakonian viransijaisuus ajalla 29.10.2024-31.5.2025.

Turun tuomiokirkkoseurakunta sijaitsee aivan Turun ydinkeskustassa. Seurakunnassa on 13 000 jäsentä. Tuomiokirkko tarjoaa tehtävään ainutlaatuisen ympäristön. Seurakunta on vireä kaupunkiseurakunta, jonka alueella asuu hyvin eri-ikäisiä ja erilaisissa elämäntilanteissa eläviä ihmisiä.

Yleisen diakoniatyön lisäksi viran keskeiset tehtävät painottuvat vanhustyöhön ja viestintään. Toivomme sosiaalisen median osaamista ja kiinnostusta viestintään laajemminkin. Lisäksi odotamme hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja, joustavuutta ja halua kehittää omaa työtään.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja merkityksellisen työn, hyvän ja toimivan työyhteisön, ison seurakuntayhtymän työsuhde-edut ja ainutlaatuisen kulttuuriympäristön.

Diakonian viran palkkaus on kirkon virka- ja työehtosopimuksen mukainen. (Vaativuusryhmä 502/20, 1.10.2024 alkaen 2828,39 €) Peruspalkan lisäksi maksetaan edellytysten täyttyessä työntekijän työkokemukseen perustuvaa kokemuslisää. Käytössä on suorituslisäjärjestelmä.

Työ on mahdollista aloittaa jo 1.10. erillisellä työsopimuksella.

Virassa noudatetaan hengellisen työn työajatonta työtä koskevia määräyksiä. Valittavan henkilön tulee olla konfirmoitu ev.lut kirkon jäsen. Virkaan sovelletaan 2 kk:n koeaikaa. Virkaan valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä rikosrekisteriote (Rikosrekisterilaki 6 § 2 momentti) ennen työn aloittamista.

Sähköinen hakemus lähetetään KirkkoRekry-palvelun kautta 9.8.2024 klo 16 mennessä.

Lisätietoja: johtava diakoniatyöntekijä Raija Eeva puh. 040 341 7581 (1.-11.7.2024)

Johtava diakoniatyöntekijä Raija Eeva puh. 040 341 7581 (1.-11.7.2024)

Eerikinkatu 3
20100 Turku

Snabblänkar

KirkkoRekry-tjänsten produceras av  FCG Digital Oy.

FCG Finnish Consulting Group Ab är en del av Kommunförbundskoncernen.