Palveluneuvoja - Vasa kyrkliga samfällighet

Oletko huolellinen ja ihmisläheinen asiakaspalvelija, joka osaa palvella asiakkaita niin suomeksi kuin ruotsiksikin? Etsimme nyt palveluneuvojaa hautausmaan toimistoon Vaasaan.

Oletko huolellinen ja ihmisläheinen asiakaspalvelija, jolla on kyky kohdata ihmisiä ja keskustella heidän kanssaan sekä suomeksi että ruotsiksi? Oletko kiinnostunut monipuolisesta työstä, johon kuuluu paitsi toimistotyötä myös asiakaspalvelutehtäviä hautausmaalla?

Vaasan seurakuntayhtymä on kolmen seurakunnan muodostama yhtymä, jonka palveluksessa työskentelee noin 150 työntekijää. Seurakuntayhtymällä on Vaasassa kaksi kaunista hautausmaata sekä hautausmaa Vähässäkyrössä. Etsimme nyt palveluneuvojaa hautausmaan toimistoon Vaasaan.

Palveluneuvojana
- palvelet asiakkaita kasvokkain, puhelimitse ja sähköpostitse suomeksi ja ruotsiksi
- palvelet asiakkaita hautojen hoitoon sekä hautapaikan valintaan liittyvissä asioissa toimistossa ja hautausmaalla
- osallistut asiakaspalvelun kehittämiseen
- ylläpidät hautarekisteriä ja täydennät tietoja esimerkiksi valokuvaamalla ja dokumentoimalla hautapaikkoja
- sijaistat ja avustat toimistonhoitajaa esimerkiksi hautaustoimen laskutuksessa
- käsittelet hautaustoimen ostolaskuja ja hoidat muita toimistotehtäviä
- avustat hautaustoimen työnjohtajia heidän tehtävissään.

Odotamme sinulta
- tehtävään soveltuvaa ammattikorkeakoulututkintoa tai opistotason tutkintoa
- hyviä asiakaspalvelutaitoja ja kokemusta asiakaspalvelustyöstä
- huolellisuutta, aktiivisuutta ja oma-aloitteisuutta
- toisen kotimaisen kielen hyvää suullista ja kirjallista taitoa sekä toisen kotimaisen kielen tyydyttävää suullista ja kirjallista taitoa sekä asiakaspalvelutyössä tarvittavaa käytännön kielitaitoa
- kykyä hallita erilaisia tietojärjestelmiä
- kykyä työskennellä ajoittain ulkona ja liikkua hautausmaan vaihtelevassa maastossa.

Tarjoamme sinulle
- monipuolisen ja vastuullisen tehtävän osana avointa ja energistä työyhteisöä
- mahdollisuuden kehittää hautaustoimen asiakaspalvelua kohti erinomaista asiakaskokemusta
- mahdollisuuden kouluttautua ja kehittyä
- hyvät henkilöstöedut, kuten kattava työterveyshuolto sekä liikunta- ja kulttuurietu.

Palveluneuvojan palkka (peruspalkka + kokemuslisä) on KirVESTES:n vaativuusryhmän 501 mukaisesti työkokemuksesta riippuen 2 602,83-2943,83 €/kk. Työaika on KirVESTES:n mukainen toimistotyöaika 36 tuntia 15 minuuttia viikossa. Vuosiloma määräytyy KirVESTES:n mukaisesti.

Työsuhde alkaa 1.1.2025 tai sopimuksen mukaan. Työsuhteessa on kuuden (6) kuukauden koeaika, ja työsuhteeseen valittavan on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus ennen valintapäätöksen vahvistamista.

Hakemus tulee lähettää sähköisesti KirkkoRekry-järjestelmän kautta viimeistään 20.10.2024.

Lisätietoja antaa hautaustoimen päällikkö Leila Roininen (leila.roininen@evl.fi, puh. 044 480 8470).

Leila Roininen (leila.roininen@evl.fi, puh. 044 480 8470)

www.vaasaevl.fi/avoimet-tyopaikat

Vöyrinkatu 1