Perheneuvonnan kouluttaja - Kyrkostyrelsen

Haemme nyt joukkoomme

perheneuvonnan kouluttajaa

vastaamaan yksikkömme toteuttamasta kirkon perheneuvonnan koulutuksesta. Kouluttajan keskeisiin tehtäviin kuuluu Kirkon perheneuvonnan erityiskoulutuksen (60 op) toteuttaminen vastuukouluttajana, muissa perheneuvonnan koulutuksissa kouluttajana toimiminen sekä näiden koulutusten kehittäminen ja toteuttaminen yhdessä muiden toimijoiden kanssa.

Lisäksi tehtävään kuuluu osallistuminen tarvittaessa perheneuvonnan työntekijöiden soveltuvuustutkimuksiin sekä alan ajankohtaisiin ilmiöihin ja kehityssuuntien seuranta ja osallistuminen niistä käytävään keskusteluun.

Tehtävä on määräaikainen 1.1.2025-31.12.2026.

Odotamme sinulta kirkon perheneuvonnan tuntemista, hyvää pari- ja perheterapiamenetelmien hallintaa sekä kokemusta kouluttamisesta. Eduksi luemme, jos sinulla on psykoterapeutin pätevyys. Arvostamme halua uuden oppimiseen sekä avointa ja tulevaisuuteen suuntautuvaa kehittämisotetta.

Tehtävä edellyttää soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa ja suomen kielen erinomaista suullista ja kirjallista osaamista ja ruotsin kielen tyydyttävää suullista ja kirjallista osaamista sekä Kirkon perheneuvonnan erityiskoulutusta (KS 161).

Palkkaus on kirkon palkkausjärjestelmän vaativuusryhmä 603 mukainen, peruspalkka 4286,78 €. Lisäksi maksetaan kokemuslisää, joka perustuu henkilön työkokemukseen. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika. Ennen tehtävän vastaanottamista valitun on esitettävä hyväksyttävä todistus terveydentilastaan.

Lähetä hakemuksesi sähköisen järjestelmän www.kirkkorekry.fi (työavain 2813) kautta 13.11.2024 klo 15.00 mennessä. Haastattelut järjestetään tiistaina 19.11. 2024 Helsingissä (Eteläranta 8).

Tiedusteluihin vastaa koulutuspäällikkö Ulla Tuovinen 30.10. klo 10-12 ja 5.11. klo 10-12, puhelin 040 688 1436.

Kirkkohallitus hoitaa Suomen evankelis-luterilaisen kirkon yhteistä hallintoa, taloutta ja toimintaa. Kirkon tutkimus ja koulutus tuottaa tutkittua tietoa kirkon päätöksenteon tueksi sekä järjestää henkilöstökoulutusta kirkon työntekijöille sekä osallistuu kirkon ammattien koulutusten ja tutkintojen kehittämiseen. Yksikkö toimii kirkkohallituksen erillisyksikkönä kansliapäällikön alaisuudessa ja sen toimipaikat ovat Helsingissä ja Järvenpäässä.

Järvenpääntie 640 S
04400 Järvenpää