Lediga jobb
Lägg till i favoriter Det är lättare att läsa arbetsplatsannonserna senare när du lägger till annonserna bland dina favoriter.
Arbetsgivarna
Gilla arbetsgivare Gilla arbetsgivare så får du en lista på de intressantaste arbetsgivarna.
Seurakuntasihteeri - Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä

Turun Martinseurakunnassa on haettavana Seurakuntasihteerin työsopimussuhteinen tehtävä.

Turun Martinseurakunnassa on haettavana
Seurakuntasihteerin työsopimussuhteinen tehtävä

Oletko järjestelmällinen ja taitava asioiden hallinnassa? Toimitko oma-aloitteisesti ja yhteistyökykyisesti säilyttäen rauhallisuutesi myös kiireellisissä tilanteissa?

Seurakuntasihteerin tehtäviin kuuluu seurakunnan viestinnällisiä tehtäviä sekä muun muassa sähköisen varausjärjestelmän käyttö, asiakaspalvelu, postitus, pöytäkirjojen laatiminen ja asiakirjojen arkistointi, yhteydenpito yhteistyötahoihin ja yleiset toimistotyöt.
Kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva koulutus tai vastaava ammatillinen osaaminen (vähintään vuoden työkokemus alalla).

Odotamme asiakaspalveluhenkisyyttä ja järjestelmällisyyttä sekä tietoteknistä ja viestinnällistä osaamista, sovellusten hallintaa tai halua opetella niiden käyttöä. Työhuone sijaitsee Martin seurakuntatalolla. Tehtävässä noudatetaan toimistotyöaikaa liukumalla.
Palkkaus on vaativuusryhmän 403/80 (2574,47 €) mukainen. Peruspalkan lisäksi voidaan maksaa kokemuslisää työkokemuksen perusteella enintään 15 % peruspalkasta. (palkka enintään 2896,97 €).

Tehtävään valitun tulee olla konfirmoitu Suomen ev.lut. kirkon jäsen. Tehtävässä edellytetään suomen kielen hyvää suullista ja kirjallista taitoa sekä ruotsin kielen tyydyttävää ymmärtämisen taitoa, siten että asiakkaita voidaan palvella heidän omalla äidinkielellään suomeksi tai ruotsiksi. Tehtävään valitun tulee ennen työn vastaanottamista esittää seurakuntayhtymän työterveyslääkärin allekirjoittama hyväksytty todistus terveydentilastaan. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika. Tehtävä täytetään sopimuksen mukaan.

Haastattelut kutsutuille pidetään 4.-5.11.2024 Hakuaika on 15.-31.10. 2024 klo 12 mennessä KirkkoRekryn kautta. Lisätietoja kirkkoherra Tuomo Norvasuo, tuomo.norvasuo@evl.fi, p. 040 3417277.

Lisätietoja kirkkoherra Tuomo Norvasuo, tuomo.norvasuo@evl.fi, p. 040 3417277.

Turun Martinseurakunnassa on haettavana seurakuntasihteerin työsopimussuhteinen tehtävä.

Martin seurakuntatalo, Temppelinkatu 1
20810 Turku

• Snabblänkar

KirkkoRekry-tjänsten produceras av  Grade Solutions Oy.