Lediga jobb
Lägg till i favoriter Det är lättare att läsa arbetsplatsannonserna senare när du lägger till annonserna bland dina favoriter.
Arbetsgivarna
Gilla arbetsgivare Gilla arbetsgivare så får du en lista på de intressantaste arbetsgivarna.
Varhaiskasvatuksen ohjaaja - Vanda kyrkliga samfällighet

Etsimme varhaiskasvatuksenohjaajaa vakituiseen virkasuhteeseen tekemään laaja-alaista perhetyötä ja jatkamaan laadukasta, monipuolista ja runsaasti tavoittavaa työtä lasten ja perheiden parissa.

Viran pääasiallisia työtehtäviä ovat lähiesihenkilötyö, kokoavan viikkotoiminnan ja tapahtumien organisoiminen ja toteuttaminen yhdessä tiimin kanssa, iltapäiväkerhotoiminnan koordinointi, verkostoyhteistyö sekä rippikoulutyöhön osallistuminen (noin 1 rippikoulu /vuosi). Viran tehtäviin kuuluu myös Kirkon henkisen huollon (HeHu) toimintaan osallistuminen. Viranhaltija vastaa seurakunnan strategian toteutumisesta omassa tehtävässään ja on laajennetun johtoryhmän ja tilojen koordinaatioryhmän jäsen.

Odotamme virkaan valitulta hyviä vuorovaikutus- ja tiimityötaitoja, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, kehittävää ja oma-aloitteista työotetta, koordinointi- ja organisointitaitoja (vuositoiminta, tapahtumat ja projektit) sekä kokemusta esihenkilötyöstä.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen työtehtävän sekä osaavien ammattilaisten työyhteisön, hyvät toimintaresurssit sekä mahdollisuuden kehittää ja kouluttaa itseäsi.

Viran kelpoisuusehtona on kirkon säädöskokoelman nro 165 mukainen pätevyys. Valittavan tulee olla konfirmoitu Suomen ev.-lut. kirkon jäsen. Viranhaltijalta edellytetään erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa ja tyydyttävää ruotsin kielen taitoa. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Palkkaus määräytyy vaativuusryhmän 503 mukaan, jonka vähimmäispalkka on 2948,19 euroa kuukaudessa. Lisäksi voidaan maksaa kokemuksen perusteella määräytyvää vuosisidonnaista palkanosaa. Koeaika on kuusi (6) kuukautta. Valitun on ennen palvelussuhteen alkamista esitettävä hyväksyttävä ote rikosrekisteristä (RLL 6 § 2) ja hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Hakemukset tulee jättää 24.10. mennessä. Toivomme hakijoiden jättävän hakemuksensa Kirkkorekryn kautta. Hakemukseen tulee liittää CV:n ja vapaamuotoisen hakemuksen lisäksi korkeintaan 300 sanan mittainen kirjoitus aiheesta Mitä toisin mukanani Tikkurilan seurakunnan lasten ja perheiden kanssa tehtävään työhön.

Hakijoita pyydetään varautumaan kutsuttaessa haastatteluun, joka pidetään tiistaina 29.10. klo 16 - 21. Kutsu haastatteluun tapahtuu puhelimitse 25.10. klo 14.30 jälkeen. Mahdollinen soveltuvuustutkinta on torstaina 31.10. ja mahdollisesti perjantaina 1.11.

Lisätietoja: Palvelukokonaisuuden koordinoiva esihenkilö Johanna Jakonen 050 310 5020, kirkkoherra Janne Silvast 050 369 3526 Sähköpostit: etunimi.sukunimi@evl.fi

Seurakunnan hallinnollinen toimipiste: Tikkurilan kirkko, Asematie 12 a, 01300 Vantaa

Työajaton työ

Asematie 12 a, 01300 Vantaa
01301 Vantaa

Muut tiedot

Muut tehtävään liittyvät tiedot

• Etätyö: Osittainen etätyömahdollisuus
  • Hae työpaikkaa
  • Snabblänkar

KirkkoRekry-tjänsten produceras av  Grade Solutions Oy.