Erityisammattimies - Hämeenlinnan seurakuntayhtymä

Haemme Hämeenlinnan seurakuntayhtymän kiinteistö- ja hautaustoimen ammattitaitoiseen joukkoomme erityisammattimiestä vakituiseen työsuhteeseen. Työsuhteen sijoituspaikkana ovat pääsääntöisesti Lammin ja Tuuloksen hautausmaat ja kiinteistöt, mutta työtä tehdään koko Hämeenlinnan seurakuntayhtymän alueella.

Työtehtäviin kuuluvat monipuolisesti kiinteistöjen kunnossapito (mm. talvikunnossapito, kiinteistöjen siistimiset), hautaamisiin liittyvät työtehtävät, monipuoliset konetyöt, hautausmaiden ja viheralueiden hoito- ja kunnossapitotyöt, hautausmaiden koneiden ja kaluston huolto- ja korjaustyöt sekä vahtimestaripalvelut kirkollisissa tilaisuuksissa. Työ sisältää viikonlopputyötä.

Etsimme henkilöä, joka pystyy itsenäisesti ja oma-aloitteisesti toimimaan kiinteistö- ja hautaustoimen erityisammattimiehen tehtävässä.

Arvostamme tehtävään soveltuvaa ammatillista koulutusta (esim. puutarha-alan, maansiirtoalan tai kiinteistöalan) tai kokemusta vastaavasta työstä sekä työkoneiden käyttötaitoja. Työssä menestymistä edistävät innostuneisuus uuden oppimiseen ja itsensä kehittämiseen sekä kommunikointi- ja tiimityötaidot ja tietotekninen osaaminen. Hyvät asiakaspalvelu- ja yhteistyötaidot ovat tarpeen omaisten kanssa asioidessa.

Ajokortti (vähintään B-luokka) on työssä välttämätön, tehtävän hoitaminen vaatii oman auton käyttöä.
Tarjoamme mielenkiintoisen, vaihtelevan ja antoisan työn Hämeenlinnan seudulla, hyvän työyhteisön ja työsuhde-edut.
Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja kokoaikainen, työaika 38,25 tuntia viikossa.
Palkkaus on kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukainen vaativuusryhmä 402 (vähimmäispalkka 2251,70 €/kk), johon lisätään mahdollinen työkokemuksen mukainen kokemuslisä (81,40 -303,85 euroa/kk).

Työ alkaa 24.06.2024 tai sopimuksen mukaan. Työsuhteessa on kuuden kuukauden koeaika. Ennen tehtävän vastaanottamista on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilasta.

Hakemukset pyydetään toimittamaan sähköisesti https://kirkkorekry.fi -palvelun kautta 01.05. 2024 klo 23.00 mennessä. Haastattelut pidetään ke 8.5.2024 klo 10 -16. Haastatteluun kutsutaan erikseen puhelimitse.
Lisätietoja antavat 22.4 alkaen arkisin klo 14-15.30: työnjohtaja Esa Lehtonen, puh. 040 8049 412, esa.lehtonen@evl.fi tai työnjohtaja Eerik Topi, puh. 040 8049 441, eerik.topi@evl.fi

Hämeenlinnan seurakuntayhtymällä on 9 hautausmaata ja hautausmaiden pinta-ala on yhteensä 56 hehtaaria. Hautauksia tehdään vuosittain noin 850, joista tuhkahautausten osuus on n.80 %. Seurakuntayhtymän hautainhoitorahastolla on tällä hetkellä lähes 5100 hoitosopimusta. Hautaustoimen tehtäviä hoitaa 12 vakituista työntekijää. Kausityöntekijöitä on yli 50. Vuonna 2014 uusittu krematorio sijaitsee Vuorentaan kappelin yhteydessä. Hämeenlinnan seurakuntayhtymällä on kirkon ympäristödiplomi.

Katariinantie 2
16900 Lammi