Kiuruveden seurakunnassa on uudelleen haettavana ylempää korkeakoulututkintoa edellyttävä kanttorin virka. Aiemmat hakemukset huomioidaan. Juureva ja vireä Kiuruveden seurakunta on kuuluisa monipuolisesta ja rikkaasta musiikkielämästään. Kirkossamme sinua odottavat Kangasalan Urkutehtaan (1978) 34 kertaiset urut ja kuoriurut. Olisit tervetullut nuorekkaaseen, motivoituneeseen ja iloisella ilmeellä ryöskentelevään työpoppooseemme. Virkaan valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus sekä rikosrekisteriote. Viran täytössä noudatetaan 6 kk:n koeaikaa. Lisätietoja kirkkoherra Kimmo Kivelä puh. 0400 981 065, sähköposti kimmo.kivela@evl.fi. Hakemukset kirkkoherran sähköpostiin tai Kiuruveden seurakunta, Kirkkokatu 8 A 74700 Kiuruvesi 17.5. mennessä. Haastattelut ja valintakokous ma 20.5.

kirkkoherra Kimmo Kivelä, puh. 0400 981 065, kimmo.kivela@evl.fi

Kiuruveden seurakunta on juureva ja vireä seurakunta, kuuluisa monipuolisesta ja rikkaasta musiikkielämästään. Meillä on upeat Kangasalan Urkutehtaan (1978) 34 kertaiset urut sekä kuoriurut.

Kirkkokatu 8 A
74700 Kiuruvesi