Kasvatustyöntekijä - Siilinjärven seurakunta

Etsimme sinua kasvatuksen ammattilainen. Kasvatuksen tiimimme on laaja. Siihen kuuluu lisäksesi viisi lastenohjaajaa, vastaava lastenohjaaja, neljä nuorisotyönohjaajaa, kasvatuksen pappi ja johtava kasvatuksen viranhaltija.

Siilinjärven seurakunta etsii kasvatuksen tiimiinsä vakituista kasvatustyöntekijää.

Haluamme joukkoomme yhteistyötaitoisen tiimityöntekijän. Työ on monipuolista ja vaihtelevaa. Kasvatustyöntekijän tehtävät painottuvat varhaiskasvatukseen. Tehtävä sisältää myös osallistumista iltapäiväkerhotyöhön, yhteistyötä päivähoidon kanssa ja osallistumista rippikoulutyöhön vuosittain yhden ryhmän osalta. Työhön sisältyy ilta-, viikonloppu- ja leirityötä.
Arvostamme kirkon varhaiskasvatuksen osaamista ja hyvää yhteistyötaitoa, niin työyhteisön kuin yhteistyökumppanien osalta. Lisäksi odotamme kiinnostusta ja valmiutta rippikoulu- ja leirityöhön.

Tarjoamme ammattitaitoisen työyhteisön, jossa saa kokeilla uutta. Laajalta tiimiltä ja lähiesihenkilöltä saat tukea työhösi. Lisäksi pääset työskentelemään upeiden seurakuntalaistemme, lasten, nuorten ja heidän perheidensä parissa.
Tarjoamme ePassiFlex -etuuden, lounaspassin ja pyöräedun. Henkilöstöllämme on laajat työterveyspalvelut. Seurakunnallamme on myös ympäristödiplomi.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa 1.8.2024 tai sopimuksen mukaan. Jaksotyöajan viikkokeskiarvo on 38,25 t/vko. Tehtävän täytössä käytetään 6 kuukauden koeaikaa.

Tehtävän palkkaus on KirVESTES vaativuusryhmän 403 (2389,36 €/kk) mukainen. Lisäksi voidaan maksaa euromääräistä kokemuslisää siihen oikeuttavan palvelusajan täyttyessä (3, 5, 10 ja 15 vuotta) sekä henkilökohtaista suorituslisää.
Koulutusvaatimuksena 180 osaamispisteen laajuinen Kasvatus- ja ohjausalan perustutkinto (lastenohjaaja), joka sisältää Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakunnan lastenohjaajan tehtävässä tarvittavan erityisosaamisen, tai muu soveltuva tutkinto, jota on täydennetty riittävillä varhaiskasvatuksen ja perhetoiminnan tutkinnonosilla ja joka sisältää seurakunnan lastenohjaajan tehtävässä tarvittavan erityisosaamisen. Valinnassa huomioidaan myös hakijat, jotka sitoutuvat täydentämään koulutuksensa seurakunnan erityisosaamisen osalta vaatimuksen mukaiseksi. Tehtävään kelpoisiksi katsotaan myös kirkon säädöskokoelman nro 137 ja 139 päätösten mukaiset kelpoisuusehdot täyttävät hakijat (nuorisotyönohjaaja ja varhaiskasvatuksen ohjaaja).

Hakeminen:
Tehtävään haetaan 27.5.2024 klo 12 mennessä KirkkoRekry-hakupalvelun kautta (kirkkorekry.fi).

Haastattelut pidetään tiistaina 4.6. klo 9-13 välisenä aikana Siilinjärven seurakuntatalolla (Haarahongantie 4). Valinta tehtävään tehdään viikon 23 aikana.

Lisätietoja antaa johtava kasvatuksen viranhaltija Atte Kääriäinen, 044 7284655, atte.kaariainen@evl.fi

Atte Kääriäinen, 044 7284655, atte.kaariainen@evl.fi

Teemme työtä Kuopion kupeessa järvien ja metsien ympäröimässä maalaismaisemassa. Tarjoamme merkityksellisen työn ja turvallisen työympäristön mukavassa n. 50 hengen työntekijäjoukossa. Siilinjärven seurakunnassa on töissä eri alan ammattilaisia. Meillä työskentelee esimerkiksi pappeja, kanttoreita, diakoniatyöntekijöitä, nuorisotyönohjaajia, suntioita, kiinteistötyöntekijöitä, ruokapalveluvastaavia ja sihteereitä. Seurakunta työllistää vuosittain myös kausityöntekijöitä ja hautausmaiden nuoria kesätyöntekijöitä sekä erityisesti nuoria ohjaajia leirityöhön.

Tule meille työkaveriksi!

Haarahongantie 4