Kokki - Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä

Haemme nyt kokkeja ja keittiöapulaisia eri mittaisiin työsuhteisiin keväälle ja kesälle 2024. Työpaikat sijaitsevat Naantalin Rymättylässä, Turun Kakskerrassa ja Kaarinan Harvaluodossa ja työ alkaa sopimuksen mukaan.

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän leirikeskukset sijaitsevat ainutlaatuisissa merimaisemissa. Haemme niihin nyt kokkeja ja keittiöapulaisia eri mittaisiin työsuhteisiin keväälle ja kesälle 2024. Työpaikat sijaitsevat Naantalin Rymättylässä, Turun Kakskerrassa ja Kaarinan Harvaluodossa ja työ alkaa sopimuksen mukaan.

Oletpa niin alan vahva ammattilainen, kuin uraansa aloitteleva, hae meille rohkeasti. Toivomme sinulta aiempaa kokemusta tehtävää vastaavista töistä. Tärkeintä kuitenkin on oikea asenne. Olet oma-aloitteinen ja kykenet itsenäiseen työskentelyyn.
Toivomme sinulta innostunutta otetta ja kiinnostusta keittiötyöhön sekä hygieniapassia.

Huomioithan, että kaikkiin leirikeskuksiin ei ole työvuorojen mukaan sopivaa julkista kulkuyhteyttä, joten oma kulkuneuvo katsotaan eduksi.

Haku tehtäviin alkaa 12.1.2023 ja on käynnissä kunnes saamme paikat täytettyä. Jäthän hakemuksesi pikaisesti - haastatteluja pidetään jo hakuaikana!

Lisätietoja tehtävästä antaa leirikeskuspäällikkö Hanna Hautajärvi sähköpostitse hanna.hautajarvi@evl.fi tai puhelimitse 040-341 7560

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän kiinteistöpalvelut huolehtii mm. seurakuntayhtymän kiinteistöjen ja rakennuksien isännöinnistä ja rakentamisesta ja käyttöön liittyvistä asioista. Kiinteistöpalveluissa työntekijöitä on yhteensä n. 100, ja yksikössämme työskentelee henkilöitä laaja-alaisesti erilaisissa tehtävissä, kuten vahtimestarina tai suntiona, leirikeskustyöntekijänä, keittiötyössä, siistijänä tai toimistotyössä esimerkiksi auttaen seurakuntayhtymän asuntojen vuokrauksessa tai huolehtien taide- ja museoesineistöstä. Työskentelemme seurakuntien tiloissa seurakuntakodeissa ja kirkoissa, kuvankauniissa merimaisemissa eri leirikeskuksissa ja yhtymän toimitalolla Turun keskustassa.

Eerikinkatu 3 A
20100 Turku