Allow content Salli luokan analytics evästeiden katsoa sisältöä

Tule Ylöjärvelle Lempiäniemen leirikeskukseen kokiksi/keittiötyöntekijäksi

Ylöjärven seurakunta hakee kokkia/keittiötyöntekijää leirikeskuksen keittiöön ajalle 3.6.2024 - 12.8.2024.

Edellytämme hakijalta omatoimisuutta ja yhteistyötaitoja. Hakemuksissa katsotaan eduksi alan koulutus tai kokemus keittiötyöstä. Hakija voi olla esimerkiksi keittiöalaa opiskeleva. Leirikeskus sijaitsee Ylöjärven Lempiäniemessä osoitteessa Perttulanlahdentie 6, 34130 Ylinen. Leirikeskukseen ei ole yhteyttä julkisilla kulkuvälineillä.

Tehtävässä noudatetaan kolmen viikon jaksotyötä ja työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä.

Leirikeskuksessa on nykyaikainen ja tilava laitoskeittiö, jossa on asianmukaiset koneet ja laitteet. Vuonna 2021 valmistunut leirikeskuksen ruokala- ja majoitusrakennus sijaitsee kauniilla paikalla Näsijärven rannalla.

Tehtävän peruspalkka määräytyy tehtävän vaativuuden mukaan vaativuusryhmien 301 - 401 väliltä (1957,85 - 2169,88 €/kk). Lisäksi voidaan maksaa kokemukseen perustuvaa palkanlisää.

Lähetä hakemuksesis 30.4.2024 mennessä KiekkoRekry-järjestelmän kautta.

Lisätietoja tehtävästä antaa ruokapalveluvastaava Marika Pennanen 044 786 8170 tai marika.pennanen@evl.fi

Ruokapalveluvastaava Marika Pennanen 044 786 8170 tai marika.pennanen@evl.fi

Ylöjärven seurakunta on eteenpäin suuntautunut, avarakatseinen ja vakaalla taloudellisella pohjalla toimiva yhteisö. Tavoitteidensa mukaisesti se rohkaisee kokeilemiseen, kysymiseen ja kohtaamiseen. Kantavia arvoja ovat yhteys, lähimmäisenrakkaus, usko, rohkeus, oikeudenmukaisuus ja luotettavuus.

Perttulanlahdentie 6
34130 Ylinen