Allow content Salli luokan analytics evästeiden katsoa sisältöä

Hae nuorisotyönohjaajaksi Nokian seurakuntaan. Avoinna on nyt kaksi vakituista virkaa.

Nokian seurakunnassa on haettavana kaksi NUORISOTYÖNOHJAAJAN virkaa.

Virka A:
Päävastuualueena on rippikoulun jälkeinen nuorisotyö ja isostoiminta yhdessä työparin ja nuorten papin kanssa. Pääset osallistumaan myös rippikouluihin, kouluyhteistyöhön sekä muuhun seurakuntatyöhön osaamisesi ja lahjojesi mukaan.

Virka B:
Päävastuualueena on työ alakouluikäisten parissa yhdessä työparin kanssa. Pääset osallistumaan myös rippikouluihin, kouluyhteistyöhön sekä muuhun seurakuntatyöhön osaamisesi ja lahjojesi mukaan.

Toivomme, että olet kiinnostunut nimenomaan seurakunnassa tehtävästä kasvatustyöstä. Tuot ammattitaitosi ja näkemyksesi rohkeasti osaksi tiimin yhteistä kehittämistyötä. Lasten ja nuorten arvostava kohtaaminen on toiminnassamme keskiössä. Osaat kuunnella ja keskustella paitsi kasvokkain myös modernien viestintäsovellusten kautta. Pystyt sanoittamaan evankeliumin sanomaa niin, että se on ymmärrettävää 2020-luvun ihmiselle. Musikaalisuus ja terapeuttinen tai ohjauksellinen osaaminen katsotaan eduksi.

Molemmat virat sisältävät ilta-, viikonloppu- ja leirityötä. Nokian seurakunta on maantieteellisesti laaja, joten oman auton käyttö on työssäsi välttämätöntä.

Nokian seurakunta on sopivan kokoinen työyhteisö: meillä työtä ei tarvitse pakertaa yksin vaan saat avuksesi kivat työtoverit. Nuorisotyön tiimiin kuuluu viisi nuorisotyönohjaajaa sekä nuorten pappi, joka koordinoi rippikoulutyötä ja toimii lähiesihenkilönä. Nuorisotyön toimitilat 1830-luvulla valmistuneessa Maatialan pappilassa ovat ensiluokkaiset ja resurssit muutenkin hyvät. Oma leirikeskuksemme sijaitsee Pyhäjärven rannassa. Meillä on aidosti kiva olla töissä. Nokialta on hyvät yhteydet ympäri Suomen myös julkisilla kulkuneuvoilla.

Kelpoisuusvaatimuksena virkoihin on Kirkkohallituksen säädöskokoelman päätöksen nro 164 mukainen kirkon nuorisotyönohjaajan virkaan kelpoistava tutkinto. Hakijan tulee olla konfirmoitu evankelis-luterilaisen kirkon jäsen. Valitun on esitettävä ennen viran vastaanottamista rikosrekisterilain 6 § 2 momentin mukainen rikosrekisteriote. Molemmissa viroissa on 6 kuukauden koeaika. Molemmat virat tulee ottaa vastaan 5.8.2024 tai sopimuksen mukaan.

Palkkaus määräytyy vaativuusryhmän 503 mukaisesti (2 801,08 €/kk, 1.9.2024 alkaen 2 885,11 €/kk). Lisäksi voidaan maksaa työkokemukseen perustuvaa kokemuslisää (100-366 €/kk) ja työsuoritukseen perustuvaa suorituslisää. Nokian seurakunnan henkilöstön käytössä on laajat työterveyshuollon palvelut, lounasetu, liikunta-, kulttuuri- ja hierontaetu sekä mahdollisuus työsuhdepolkupyörän käyttöönottoon.

Haku tapahtuu sähköisesti KirkkoRekry-palvelun kautta. Linkki sähköiseen hakuun löytyy seurakuntamme sivuilta https://www.nokianseurakunta.fi/info-ja-asiointi/avoimet-tyopaikat1. Hakuaika päättyy 12.5.2024 ja haastattelut pidetään 14.5.2024 Nokialla.

Ilmoita hakemuksessasi haetko molempia virkoja vai vain toista niistä. KirkkoRekry-palvelussa täyttämäsi tutkinnot, koulutukset ja työkokemus muodostavat sähköisen ansioluettelosi.

Liitä hakuusi esittelyvideo, jossa kerrot itsestäsi ja siitä miksi haet kyseistä virkaa/virkoja. Jaa videossa myös sinulle tärkeä raamatunkohta ja kerro miten avaisit sen sanomaa kouluikäisille/nuorille. Ennakkotehtävän pituus enintään 3 minuuttia.

Nuorten pappi Lassi Peurakoski, 050 5607750, lassi.peurakoski@evl.fi

Nokian seurakunta toimii kasvavassa ja kehittyvässä Nokian kaupungissa Pirkanmaalla.

Meitä työntekijöitä on Nokian seurakunnassa noin 70 ja kesäaikana lähemmäs sata, kun kausi- ja kesätyöntekijät aloittavat tehtävissään. Meillä tehdään merkityksellistä työtä monella eri alalla. Hengellisen työn lisäksi meillä on työntekijöitä esimerkiksi asiakaspalvelussa, taloushallinnossa, kiinteistötyössä, ravintopalveluissa ja hautausmaalla.

Meillä on myös suuri joukko vapaaehtoisia ja luottamushenkilöitä, joiden kanssa toimimme yhdessä.

Nokian seurakunnassa jokainen on osa suurempaa - tule hyvään seuraan!

Valkamankatu 2 C, 37100 Nokia
37100 Nokia