Nuorisotyönohjaaja - Kangasalan seurakunta

Vakituinen nuorisotyönohjaajan virka.

Onko työnäkysi nuorisotyössä se, että nuoret tarvitsevat turvallisia, pysyviä ja livenä läsnäolevia aikuisia elämäänsä? Haluaisitko olla heille tällainen aikuinen?

Tehdäänkö mielestäsi nuorisotyötä lähinnä iltaisin ja viikonloppuisin? Ja tämä ei olisi sinulle ongelma?

Onko raamattuopetus mielestäsi kristillisen kasvatuksen perusasia ja palat halusta päästä toteuttamaan erilaisia projekteja sen parissa?

Oletko kätevä ja pätevä erilaisilla some-alustoilla? Selviätkö ja innostutko muustakin kuin mainosten ja infopostausten tekemisestä?

Tehtävänkuva on työajaton ja sisältää nuorten viikkotoimintaa, kuten esimerkiksi nuorten iltoja, avoimet ovet -toimintaa, nuorten raamiksia ja isostoimintaa. Haaveissamme on lisätä nuorten leiritoimintaa, erityisesti raamattuopetuksen teemoissa.

Luonnollisesti tehtävään liittyy rippikoulutyötä, kaksi rippikoulua vuodessa. Leirimme pidetään pääsääntöisesti upeassa, hyvin varustellussa ja modernissa leirikeskuksessamme Pyysalossa. Pyysalon leirikeskus sijaitsee Kangasalla vehreän luonnon keskellä, järven rannalla. Järjestämme leirejä myös esim. Virossa ja Lapissa.

Kangasalan seurakunta tarjoaa työntekijöilleen esim. Smartum-etuja 240 euroa ja lounasedun useisiin Kangasalan keskustan ravintoloihin. Tarjoamme myös toimivat ja viihtyisät työtilat sekä seurakuntatoimistolla, että nuorisotila Parkissa. Kangasalan seurakunnan työyhteisö on toimiva ja hyvähenkinen, esim. perehdytysohjelmamme on palkittu ja laajalti kiitetty.

Viran kelpoisuusehtona on kirkkohallituksen säädöskokoelman nro 164/2023 mukainen nuorisotyönohjaajan virkaan vaadittava tutkinto. Rekrytoinnissa huomioidaan myös vastavalmistuvat, kuitenkin ennen hakuajan umpeutumista valmistuvat hakijat.

Kangasalla työskennellessäsi tarvitset omaa autoa, koska välimatkat kaupungin sisällä ovat pitkät.

Tehtävässä toivotaan aloitettavan 1.7.2024.

Ennen tehtävässä aloittamista valitun tulee esittää hyväksyttävä todistus terveydentilastaan sekä nähtäväksi RRL 6 § 2 mom. mukainen rikosrekisteriote (Laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä §3). Virkaan valittavan on oltava Suomen ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen. Noudatamme kuuden kuukauden koeaikaa.

Viran palkkaus sijoittuu kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmään 502 ja sen peruspalkka on 2663,41 €/kk. Lisäksi aikaisemman työkokemuksen perusteella maksetaan kokemuslisää sekä mahdollista suoritukseen perustuvaa lisää Kirkon virkaehtosopimuksen mukaisesti.

Hakuaika on 25.4.-12.5.2024. Tehtävään haetaan KirkkoRekryn sähköisellä hakulomakkeella johon linkki löytyy sivuiltamme: kangasalanseurakunta.fi/tyopaikat

Haastattelut järjestetään alustavan suunnitelman mukaan viikolla 21. Haastatteluun kutsutaan erikseen.

Lisätietoja tehtävästä antaa Johanna Jutila, p. 0403098085 pe 3.5. klo 9-11 ja ke 8.5. klo 14-17 tai johanna.jutila@evl.fi

Linkki Pyysalon esittelysivulle Leiri- ja tapahtumakeskus Pyysalo - Kangasalan seurakunta

Olemme hyvinvoiva ja taloudellisesti vakaa seurakunta. Tuemme ammatillista kouluttautumista ja työssä kehittymistä. Joustamme erilaisissa elämäntilanteissa arvojemme mukaisesti, joita ovat usko, rakkaus, armo ja kohtuullisuus. Työnantajana rohkaisemme kokeilemaan uusia toimintamalleja ja tekemään asioita uudella tavalla.

Kuohunharjuntie 22
36200 Kangasala