Ruokapalvelutyöntekijä - Porin ev.lut. seurakuntayhtymä

Porin ev.-lut. Seurakuntayhtymän Junnilan toimintakeskukseen Porin Reposaaressa etsitään ruokapalvelutyöntekijää (1) määräaikaiseen työsuhteeseen 27.5. - 31.8.2024.

Luonnonkauniissa merellisessä ympäristössä sijaitsevassa Junnilan toimintakeskuksessa on kokoustiloja, majoitustilat 48 hengelle sekä ravitsemustilat 100 hengelle.

Tehtäviin kuuluvat avustavat suurtalouskeittiön tehtävät sekä muut keittiön työt sekä tarvittaessa asiakaspalvelu ja siivoustehtävät. Eduksi luetaan tehtävään soveltuva alan koulutus ja työkokemus. Tehtävä edellyttää tarvittaessa työnantajan kustantamana hygieniapassin hankkimista, reipasta työotetta, yhteistyökykyä sekä kykyä suoriutua päivittäistoiminnoista myös silloin kun ajoittain työvuorossa työskennellään yksin.

Tehtävään annetaan hyvä perehdytys ja tuki perehtymiselle. Työtä on arkipäivien ohella myös viikonloppuisin ja iltaisin. Siksi työsuhteessa edellytetään oman auton käyttöä. Työaika sijoittuu arkipäiviin sekä viikonloppuihin. Työssä noudatetaan kolmen viikon jaksotyöaikaa, jossa työaika on n. 114 t 45 min. jaksossa. Palkkaus on KirVESTES VR 302 mukainen (vähimmäispalkka 2025,20 €/kk sekä mahdolliset kokemus- ja suorituslisät).

Työn sisältöön liittyen kysymyksiin vastaa ruokapalveluvastaava Anne-Mari Heiskala, puh. 0400-309454. Kysymyksiin ja tiedusteluihin palvelussuhteeseen liittyen vastaa Jari Suvila, puh. 0400-309808. Hakemukset voi toimittaa myös sähköpostilla osoitteeseen jari.suvila@evl.fi. Kannattaa ottaa yhteyttä, kerromme mielellämme työstä. Hakuaika päättyy 10.5.2024.

Porin seurakuntayhtymä työnantajana

Seurakuntayhtymässä työskentelee noin 200 työntekijää. Kesäkaudelle palkkaamme lisäksi noin 50 kausityöntekijää. Työntekijäjoukkoomme kuuluu laajasti eri ammattiryhmien edustajia: papistoa, kasvatuksen, diakoniatyön ja musiikkialan ammattilaisia kuten myös talouden, henkilöstön, viestinnän ja kiinteistö- ja hautauspalvelujen sekä toimistotyön ammattilaisia. Seurakunnan työntekijät kohtaavat työssään ihmisten arjen ja juhlan. Työ on yhdessä tekemistä.

Seurakuntayhtymä haluaa olla työntekijöistään hyvin huolehtiva työnantaja. Panostamme osaamisen kehittämiseen ja työssä viihtymiseen. Tarjoamme etuina mm. lakisääteistä laajemman työterveyshuollon, lounasedun ja yhdistetyn liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun (ePassi).

Seurakuntayhtymään kuuluu viisi seurakuntaa:

Keski-Porin seurakunta
Porin Teljän seurakunta
Länsi-Porin seurakunta
Noormarkun seurakunta
Meri-Porin seurakunta

Seurakuntayhtymän yksikköjä ovat hallinto-, talous- ja henkilöstöpalvelut, viestintäpalvelut, hautaus- ja kiinteistöpalvelut, yhteisen seurakuntatyön palvelut ja aluekeskusrekisteri.

Takaranta 9 Reposaari
28900 Pori