Pitkään palvellut talouspäällikkömme jää eläkkeelle ja nyt seurakunnassamme on avoinna talouspäällikön virka. Oletko sinä henkilö, jota tarvitsemme?

Osaat tarkastella asioita laajassa mittakaavassa ja ymmärrät seurakunnan strategisen työn merkityksen.
Sinulla on mahdollisesti kokemusta esihenkilönä toimimisesta ja organisaation johtamisen tehtävistä.
Sinulla on soveltuva AMK-tutkinto, korkeakoulututkinto tai vastaava teoreettinen osaaminen ja työkokemus.
Arvostamme intoa ottaa kaikki työn osa-alueet haltuun, jos ne eivät vielä ole sinun ammattitaitoasi.
Haemme kokenutta talousosaajaa tai kasvavaa potentiaalia, odotamme halua ja kiinnostusta toimia osana työyhteisöämme. Koet seurakunnan työn tärkeänä ja merkityksellisenä.
Mitä työ ennen kaikkea sisältää?
Talouspäällikkönä johdat seurakunnan taloushallintoa, kiinteistönhoitoa ja hautaustointa yhdessä esihenkilöiden kanssa. Talouspäällikkönä toimit myös seurakunnan palkka-asiamiehenä ja työsuojelupäällikkönä sekä kirkkovaltuuston ja -neuvoston esittelijänä ja sihteerinä. Talouspäällikkönä teet yhteistyötä luottamushenkilöiden kanssa ja työskentelet läheisessä yhteistyössä kirkkoherran kanssa. Kirkon alan tuntemus voidaan laskea eduksi. Työssä suoriutuminen vaatii oman auton käyttöä.
Virkaan valittavan tulee olla ev.lut. kirkon jäsen ja ennen viran vastaanottamista hänen tulee esittää hyväksytty lääkärintodistus.
Pääset tekemään työtä osaavan ja tulevaisuutta rakentavan asiantuntijajoukon kanssa. Tarjoamme hyvän ja perusteellisen perehdytyksen tehtäviisi, jotta pääset hyvin vauhtiin työssäsi.
Viran palkkaus määräytyy KirVESTES:n J20 mukaisesti (1.9.2024 alkaen 3731,62 € - 4898,01 €). Palkka määritetään virkaan valitun työkokemuksen mukaan. Työaika on 36,15 h/vko. Vuosiloma määräytyy KirVESTES:in mukaan 29-38 vrk/vuosi. Lomaa pidettäessä lasketaan viikossa kuluvan 5 ansaittua vuosilomapäivää. Meillä on tarjottavana sinulle laajat työterveyspalvelut.

Heräsikö mielenkiintosi?
Talouspäällikön virkaa haetaan kirkkorekry.fi sivuston kautta 15.5.2024 klo 15 mennessä.
Haastattelut ovat 23.5.2024 klo 14 alkaen Mäntän seurakuntatalon isossa seurakuntasalissa, Kirkkokatu 6, 35800 Mänttä. HUOM! Haastateltaville ilmoitamme 16.5.2024. Mikäli saat kutsun haastatteluun, ota mukaan alkuperäiset tutkinto- ja työtodistukset.

Kirkkoherra Saila Munukka 044 750 3601 saila.munukka@evl.fi , talouspäällikkö Samuli Suokas 044 750 3660, samuli.suokas@evl.fi Arkisin klo 9-16.

Mänttä-Vilppulan seurakunta sijaitsee Koillis-Pirkanmaalla noin 85 km Tampereelta ja Jyväskylästä. Mänttä-Vilppulan seurakunta kuuluu Tampereen hiippakuntaan ja Kangasalan rovastikuntaan. Mänttä-Vilppulan seurakuntaan kuuluvat Mäntän, Vilppulan, Pohjaslahden ja Kolhon seurakunta-alueet.
Mänttä-Vilppulan kaupungissa on asukkaita 9 700 ja seurakunnassa on 6 440 jäsentä. Seurakunnan palveluksessa työskentelee 24 työntekijää.

Kirkkokatu 6
35800 Mänttä