Someron kirkko keväällä

Etsimme kasvatustyöntekijää seurakunnan lapsityöhön.

Tehtävä sisältää päiväkerhotyötä, perhetyötä ja varhaisnuorisotyötä.
Tehtävä täytetään 19.8.-18.11.2024 osa-aikaisena 50%, joka jatkuu 19.11.2024-31.1.2025 kokoaikaisena. 1.2.2025 jälkeen toimi voidaan täyttää pysyvästi.
Määräaikaisuus ja osa-aikaisuus johtuu yhden kasvatustyöntekijämme osa-aikaisuudesta.

Hakijan tulee olla konfirmoitu ev.lut. kirkon jäsen. Toimen pätevyysvaatimuksena on kirkkohallituksen päätöksen nro 139 mukainen vähintään 210 opintopisteen laajuinen sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakoulututkinto, sosionomi (AMK), tai kirkkohallituksen tai piispainkokouksen aikaisempien päätösten mukainen tutkinto tai koulutus tai vastaava teoreettinen osaaminen ja työkokemus. Toimeen valitun on esitettävä hyväksyttävä selvitys terveydentilastaan sekä rikosrekisteriote. Toimessa on 3 kuukauden koeaika. Toimen hoitaminen edellyttää ajokorttia ja autoa.

Ihmisenä odotamme sinulta taitoja toimia lasten ja perheiden kanssa, joustavuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä sitoutumista kirkon sanomaan ja perinteeseen.
Palkkaus on vaativuusryhmä 501 mukainen.
3 kk koeaika.

varhaiskasvatuksen ohjaaja Johanna Teräväinen 0447214020 ja nuorisotyönohjaaja Kirsi Härme 0447214027

Someron seurakunta on kokoaan suurempi yhteisö kaupungissa keskellä vehmasta maaseutua. Varpaat savessa, siipien suojassa jo vuodesta 1449.

Härkäläntie 1
31400 Somero