Yövalvoja - Lohjan seurakunta

Rakastatko valoisia kesäöitä ja tykkäät valvoa auringonnousuun asti? Tämä työ voisi olla juuri sinua varten.

Haemme yövalvojia rippileireillemme.

Yövalvojat toimivat kesä-heinäkuussa Lohjan seurakunnan Saarikon leirikeskuksessa (8 km keskustasta). Yövalvojan työaika on pääsääntöisesti kello 22.00-06.00. Yhdellä yövalvojalla voi olla useampi leiri kesän aikana.

Yövalvojana tehtävänäsi on huolehtia leirin ja leiriläisten yörauhan varmistamisesta, mm. ohjata huoneistaan poistuneet takaisin nukkumaan ja valvoa, ettei leiripaikalle pääse ulkopuolisia.

Yövalvojan tulee olla 20-vuotta täyttänyt, jolla on mahdollisuus liikkua itsenäisesti leirikeskukseen. Eduksi katsomme kokemuksen leireistä ja nuorten kanssa toimimisesta. Leirin ohjaajat ovat päävastuussa leiristä ja yövalvojan työn tukena.

Leirit kestävät 7 yötä. Jokaisella leirillä on mahdollisuuksien mukaan kaksi yövalvojaa, jotka vuorottelevat työvuoroissa (1-5 yön jaksoissa ja työparin kesken sovitaan vuoroyöt).

Leirit alkavat 3.6.24 ja päättyvät 29.7.24. Ilmoita hakemuksessasi, voitko olla useamman leirin. Kerro myös, oletko käytettävissä koko kesän vai vain jonkun tietyn ajan.

Yövalvojat otetaan määräaikaiseen työsuhteeseen. Tehtävästä maksetaan KirVESTES:n vaativuusryhmän 201:n mukaista tuntipalkkaa 10,78 €/h. Lisäksi maksetaan sopimuksen mukaiset ilta-, yö- ja sunnuntailisät.

Hakemukset lähetetään sähköisesti 10.5.2024 klo 14 mennessä kirkkorekry.fi-palvelun kautta, www.kirkkorekry.fi. Olemme haastatteluun kutsuttaviin yhteydessä viimeistään hakuajan päätyttyä.

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta toimittaa hakemustasi sähköisesti, toimita se kirjallisesti osoitteeseen: Lohjan seurakunta, rippikoulutyö, Katja Vesanen, Laurinkatu 40, 08100 Lohja.

Lisätietoja tehtävästä antavat rippikoulutyöstä vastaava pastori Heini Nikander, heini.nikander@evl.fi, p.040 481 7529 ja rippikoulutyöntekijä Katja Vesanen, katja.vesanen@evl.fi, p. 050 336 5650.

700-vuotias Lohjan seurakunta on yksi Suomen vanhimmista evankelisluterilaisen kirkon seurakunnista, johon kuuluu Lohjan kantaseurakunnan lisäksi viisi alueseurakuntaa: Karjalohja, Nummi, Pusula, Sammatti ja Virkkala. Seurakunnan jäsenmäärä on noin 31 300 henkeä ja työntekijöitä seurakunnassa on yhteensä noin 115.

Laurinkatu 40
08100 Lohja