Allow content Salli luokan analytics evästeiden katsoa sisältöä

Tervetuloa töihin Seinäjoen seurakuntaan!

Seinäjoen seurakunnassa on haettavana

nuorisotyönohjaajan virka 1.9.2024 alkaen,
virkapaikkana Kismus, Kalevankatu 12 B, Seinäjoki.

Nuorisotyönohjaaja toimii osaavassa tiimissä, johon kuuluu yhteensä 14 nuorisotyönohjaajaa, nuorisomuusikko ja työalan papit. Esihenkilönä toimii nuorisotyönjohtaja. Keskeiset työtehtävät liittyvät rippikoulutyöhön sekä rippikoulun jälkeen tehtävään nuorisotyönön, isostoimintaan, koulujen kanssa tehtävään yhteistyöhön sekä nuorten iltakahvilatoimintaan.

Viran pätevyysvaatimuksena on Kirkkohallituksen päätöksen nro 164 mukainen ammattikorkeakoulututkinto tai Kirkkohallituksen aikaisempien päätöksien mukainen nuorisotyönohjaajan virkaan vaadittava tutkinto. Kirkollisen nuorisotyön kokemus, hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot sekä digitaalisten toimintaympäristöjen tunteminen katsotaan eduksi. Valitun tulee olla konfirmoitu Suomen ev-lut. kirkon jäsen.

Viran palkkaus vaativuusryhmän 502 mukaan (2 820,27 €/kk) + mahdollinen kokemuslisä enin. 358,50 €/kk. Valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ja rikosrekisterilain 6 § 2 mom. tarkoitettu rikostaustaote. Koeaika on kuusi kuukautta.

Hakemukset tulee olla perillä viimeistään pe 24.5.2024 klo 15 sähköisesti KirkkoRekry-palvelun kautta. Haastattelupäivä erikseen kutsutuille on pe 31.5.2024.

Nuorisotyönjohtaja Pete Ketola, puh. 044-477 7777 tai pete.ketola@evl.fi

Seinäjoen seurakunta on Seinäjoen yli 65 000 asukkaan kaupungin alueella sijaitseva noin 200 eri alojen ammattilaisen yhteen hiileen puhaltava työyhteisö. Meitä työskentelee kaupungin neljällä, omaleimaisella alueella: keskustassa toimii Seinäjoen alueseurakunta, Nurmossa, Ylistarossa ja Peräseinäjoella on omat kappeliseurakuntansa. Lisäksi meillä on kolme leirikeskusta, ne sijaitsevat Nurmossa, Peräseinäjoella ja Ähtärissä.

Seinäjoen seurakunta tunnetaan yhteisönä, jonka jäsenyyttä, työtä ja työn tuloksia arvostetaan. Meillä jokainen tulee kohdatuksi lämpimästi ja avoimesti, ja kuulluksi omana itsenään. Vahvistamme yhteisöllisyyttä kutsuen jokaista lähetyskäskyn mukaisesti Jumalan yhteyteen, välittämään lähimmäisistä ja pitämään huolta luomakunnasta. Me pohjalaiset olemme tunnetusti yritteliästä väkeä, mikä seurakunnan toiminnassa näkyy voimissaan olevana kökkähenkenä, vapaaehtoistyöt ja talkoilla tekeminen ovat voimissaan.

Seinäjoen seurakunta tarjoaa työntekijöilleen lakisääteistä laajemman työterveyshuollon, Smartumin kulttuuri- ja liikuntaedun, tyhy-toimintaa, kahviedun, polkupyöräedun, hierontaedun sekä mahdollisuuden kehittyä työssään. Tervetuloa Seinäjoen seurakuntaan!

Kalevankatu 12 B
60100 Seinäjoki