Ruokapalvelutyöntekijä - Kokkolan seurakuntayhtymä

Kokkolan seurakuntayhtymän keittiötoimi vastaa seurakuntien ruoka- ja kahvitarjoiluista leiritoiminnassa ja erilaisissa tilaisuuksissa. Ulkopuolisia asiakkaita palvelemme niin elämän ilo- ja surujuhlissa kuin arkipäivän kokoustilanteissakin.

Kokkolan seurakuntayhtymä hakee Kokkolan seurakuntakeskukseen

RUOKAPALVELUTYÖNTEKIJÄÄ

vakituiseen työsuhteeseen

Työtehtävät pitävät sisällään keittiön esivalmistelutöitä, ruoanvalmistusta, leipomista, erilaisten kahvi-, ruoka-, ja kokoustarjoiluiden hoitamista ja astiahuoltoa yhdessä tiimin kanssa ja itsenäisesti toimien.

Ruokapalvelutyöntekijän työtehtäviin sisältyy keittiötöiden lisäksi osittain myös siivousta ja vahtimestarin tehtäviä Kokkolan seurakuntakeskuksessa. Kesäkaudella ruokaa valmistetaan kanta-Kokkolan leirikeskuksiin, joihin työntekijät kuljettavat ruoan seurakuntayhymän autolla. Lisäksi työntekijöitä voidaan tarvita eri toimipisteissä kiireapuna, joten ajokortti on tehtävässä tarpeellinen.

Toivomme sinulta
-soveltuvaa ammatillista koulutusta (esim. kokki) tai vastaavaa käytännön työssä hankittua kokemusta
-hyviä asiakaspalvelutaitoja
-osaamista toimia eri-ikäisten ja eri taustoista ja elämäntilanteista tulevien asiakasryhmien kanssa
-toisen kotimaisen kielen hyvää ja toisen vähintään tyydyttävää suullista osaamista ja ymmärtämistä

Tehtävä on kokoaikainen (38,15t/viikko) ja työtä tehdään kahden viikon jaksoissa. Työhön sisältyy myös ilta- ja viikonlopputyötä. Työtä tehdään päivittäin kahdessa vuorossa ja työajat sijoittuvat pääsääntöisesti klo 8-18 välille.

Jos olet sosiaalinen, joustava tiimipelaaja, halukas oppimaan uutta, pidät monipuolisista keittiön ja asiakaspalvelun tehtävistä, sekä omaat positiivisen asenteen työhön, on tämä työpaikka kuin luotu sinulle!

Hakemukset sähköisesti 26.5. klo 18.00 mennessä
Haastattelut pidetään 30.5.

Palvelupäällikkö Mari Lehtiheimo mari.lehtiheimo@evl.fi (kyselyt vain sähköpostitse)
Keittiövastaava Taija Korkiakangas p. 050 3147 545 tai taija.korkiakangas@evl.fi

Kokkolan seurakuntayhtymän keittiötoimi vastaa ruoka- ja kahvitarjoiluista seurakuntien eri työmuotojen leiritoimintaan, toimintapiireihin, kokouksiin ja tilaisuuksiin. Ulkopuolisia asiakkaita palvelemme tiloissamme niin elämän ilo- kuin surujuhlissa ja arkipäivän kokoustilanteissa pitopalvelutoimintamme kautta.

Seurakuntayhtymän kiinteistöissä on kaikiaan 9 valmistuskeittiötä ja keittiötoimessa työskentelee vakituisesti 18 ruokapalvelualan ammattilaista yhtymän eri toimipisteissä 1-5 hengen tiimeissä. Keittiöhenkilökunnastamme kaikki tekevät yhdistelmätyötä keittö-, siivous- ja vahtimestarin tehtävien parissa. Näin ollen yksikään työpäivä ei ole samanlainen ja vaihtelun työntekijämme näkevätkin positiivisena ja innostavana asiana!

Talvikaudella työpäiviä rytmittävät erilaisten toimintapiirien tarjoiluiden hoitaminen, lounasruokailut ja kokoustarjoilut. Kesäkaudella keskitymme leirien ruokahuoltoon leirikeskuksissamme ja kesäkodissa. Kokkolan seurakuntakeskuksen keittiö toimii seurakuntayhtymän pääkeittiönä ja valmistaa keskuskeittiössään ruoat kesäkaudella Vasikkasaaren leirikeskukseen, Torsön kesäkotiin ja Kaarlelan seurakuntakodillekin.

Läntinen Kirkkokatu 17
67100 Kokkola