Perhetoiminnanohjaaja - Espoon seurakuntayhtymä

Meillä vapautuu perhetoiminnanohjaajan virka. Me etsimme sinua, kirkon kohtaamistyön ammattilaista, jolla on halu tehdä töitä erityisesti perheiden parissa. Avoinna oleva virka sisältää tehtäviä laajasti koko kasvatuksen tehtäväkentästä.

Hei sinä perhetyön ammattilainen!
Tule perhetoiminnanohjaajaksi Espoonlahden seurakuntaan.

Espoonlahti on kotiseurakunta lähes 30 000 ihmiselle.
Seurakunnassamme eletään pääkaupunkiseudun sykkeessä ja meitä eri alojen ammattilaisia on täällä töissä n. 60.

Etsitkö sinä unelmiesi työpaikkaa?

Pääasiallisiin tehtäviisi kuuluvat: perheille suunnatun toiminnan toteuttaminen ja kehittäminen, yhteistyötä alueen kasvatuksen verkostoissa, kasvatuksen leirit ja tapahtuma, osallistuminen rippikoulutyöhön.
Työtä et tee kuitenkaan yksin, vaan saat itsellesi tiimin ympärillesi. Perhetyöntiimiin kuuluu neljä ammattilaista; kaksi perhetoiminnanohjaaja, perhetyönohjaaja ja esihenkilönä kasvatuksen kappalainen. Perhetyön tiimi on osa suurempaa kasvatuksen työalaa. Työn sisältöön voit vaikuttaa itse. Työ on työajatonta, hengellistä kirkon työtä, jota tehdään myös iltaisin ja viikonloppuisin. Huolehdimme siitä, että työssä on riittävä palautumisaika työpäivinä sekä pääosin peräkkäiset viikkovapaapäivät, jotka sijoittuvat viikonloppuun. Työ on osin itsenäistä työtä, joka vaatii itseohjautuvuutta ja kykyä johtaa itseä työn äärelle sekä työn tekemisen rajoihin.

Viran pätevyysvaatimuksena on lapsi- ja perhetyön perustutkinto, tai vastaava ammatillinen osaaminen ja työkokemus. Työn luonteesta johtuen katsomme eduksi kyvyn ja uskalluksen käyttää työssä monipuolisia menetelmiä, esimerkiksi liikunnan- ja taiteenohjausta eri-ikäisten ihmisten kanssa. Työssä saat käyttää omia lahjojasi ja vahvuuksiasi.

Espoonlahti on rukoileva seurakunta ja meillä arjen hengellisyys kulkee vahvasti mukana kaikessa toiminnassa. Ymmärrämme ja tiedostamme rajamme katsomusten ja uskontojen moninaisessa toimintakentässä. Meillä saat laittaa omat lahjasi käyttöön.

Sinulla on hyvät lähtökohdat tehtävän menestykselliseen hoitamiseen, mikäli sinulta löytyy seuraavat ominaisuudet: hyvät vuorovaikutus-, yhteistyö- ja viestintätaidot, joustava, verkostoituva ja kehittävä työote, oma-aloitteisuus, organisointikyky ja kyky itsenäiseen työskentelyyn, olet helposti lähestyttävä ja sinulla on halu kohdata kaikenlaisia ihmisiä.

Vain evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen on kelpoinen perhetoiminnanohjaajan virkaan. Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen erinomainen suullinen ja kirjallinen taito sekä ruotsin kielen tyydyttävä ymmärtämisen taito. Viran palkkaus on Kirkon virka- ja työehtosopimuksen mukainen, vaativuusryhmä 501. Palkka on 2584-2925€/kk työkokemuksesta riippuen.

Kuulostiko tämä sinun työpaikaltasi?
Hae elämäsi työpaikkaan täyttämällä hakemus KirkkoRekry-palvelussa 9.8.2024 mennessä.
Pyydämme hakijoita varautumaan haastatteluun tiistaina 20.8.2024. Kutsumme haastatteluun erikseen. Seurakuntaneuvosto päättää valinnasta 3.9.2024.

Työ alkaa 1.10.2024 tai sopimuksen mukaan. Työn alettua on käytävä työterveydessä työhöntulotarkastuksessa sekä toimitettava rikosrekisterilain 6 §:n 2 momentissa tarkoitettu rikosrekisteriote. Viran täytössä noudatamme kuuden kuukauden koeaikaa.

Heräsikö kysyttävää? Vastaamme mielellämme kysymyksiisi:
kasvatuksen kappalainen Leena Santaharju 040 513 0864 (1.7. alkaen) tai kirkkoherra Jukka Lehti 050 434 1090 (17.6. asti). Sähköpostit etunimi.sukunimi@evl.fi.

Olemme vakaa työnantaja ja tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja merkityksellisen työn, mukavan työyhteisön, hyvän perehdytyksen, hyvät työtilat ja välineet, lakisääteistä laajemman työterveyshuollon, lounasedun, sekä liikunta-, kulttuuriedun ja hierontaedun. Tuemme työntekijöiden ammatillista kehittymistä tarjoamalla henkilöstölle koulutusta suunnitelmallisesti. Tarjoamme hyvät mahdollisuudet kehittää ja kehittyä.

kirkkoherra Jukka Lehti 050 434 1090 (17.6. asti) tai kasvatuksen kappalainen Leena Santaharju 040 513 0864 (1.7. alkaen). Sähköpostit etunimi.sukunimi@evl.fi

Kipparinkatu 8
02320 Espoo

Snabblänkar

KirkkoRekry-tjänsten produceras av  FCG Digital Oy.

FCG Finnish Consulting Group Ab är en del av Kommunförbundskoncernen.