Allow content Salli luokan analytics evästeiden katsoa sisältöä

Tervetuloa työskentelemään Seinäjoen seurakunnan Nurmon kappeliseurakuntaan!

Seinäjoen seurakunnassa on haettavana diakoniatyöntekijän vakituinen virka 1.7.2024 alkaen (tai sopimuksen mukaan).

Viran sijoituspaikka on Nurmon kappeliseurakunta. Viran vastuualue painottuu vapaaehtoisten ohjaamiseen ja avoimeen toimintaan. Lisäksi virkavastuisiin kuuluvat yleisestä ja yhteisestä diakoniatyöstä nousevat tehtävät, kuten diakoniatoimiston päivystykset, kotikäyntityö sekä retki- ja leirityö. Keskinäisiä diakoniatiimin vastuualueita ja muita yleisen diakonian ja seurakunnan yhteisen työn piiriin kuuluvia viransisältöjä tarkennetaan viran hoidon alettua. Nurmon kappeliseurakunnassa on kolme diakoniatyöntekijää ja yksi diakonia- ja lähetystyöntekijä. Lisäksi tiimiin kuuluu diakoniatyön teologi.

Etsimme työntekijäjoukkoomme aloitteellista ja yhteistyökykyistä henkilöä. Verkosto- ja it-taidot lasketaan eduksi viran hoitamisessa. Viran hoito edellyttää mahdollisuutta käyttää autoa virkamatkoihin.

Viran pätevyysvaatimuksena on kirkkohallituksen päätöksen nro 162 mukainen diakonian virkaan kelpoistava tutkinto. Virkaan valitun tulee olla ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen. Virka kuuluu KirVESTES:n vaativuusryhmään 502 (2 675,28 €/kk), jonka lisäksi maksetaan mahdollista kokemuslisää (enint. 348 €/kk). Virkaan valittavan on toimitettava selvitys terveydentilastaan ja rikosrekisterilain 6 § 2 mom. mukainen rikosrekisteriote ennen viran vastaanottamista. Virkaan sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Virkaan haetaan 14.5.2024 klo 15 mennessä sähköisen KirkkoRekry-hakupalvelun kautta. Haastattelut ovat 23.5.2024.

Lisätietoja antaa vastaava diakoniatyöntekijä Kati Latikka 050-369 1755, kati.latikka@evl.fi

Seinäjoen seurakunta on Seinäjoen yli 60 000 asukkaan kaupungin alueella sijaitseva noin 200 eri alojen ammattilaisen työyhteisö. Meitä työskentelee kaupungin neljällä, omaleimaisella alueella: keskustassa toimii Seinäjoen alueseurakunta, Nurmossa, Ylistarossa ja Peräseinäjoella on omat kappeliseurakuntansa.

Seinäjoen seurakunta tunnetaan yhteisönä, jonka jäsenyyttä, työtä ja työn tuloksia arvostetaan. Meillä jokainen tulee kohdatuksi lämpimästi ja avoimesti, ja kuulluksi omana itsenään. Vahvistamme yhteisöllisyyttä kutsuen jokaista lähetyskäskyn mukaisesti Jumalan yhteyteen, välittämään lähimmäisistä ja pitämään huolta luomakunnasta. Me pohjalaiset olemme tunnetusti yritteliästä väkeä, mikä seurakunnan toiminnassa näkyy voimissaan olevana kökkähenkenä, vapaaehtoistyöt ja talkoilla tekeminen ovat voimissaan.

Seinäjoen seurakunta tarjoaa työntekijöilleen lakisääteistä laajemman työterveyshuollon, Smartumin kulttuuri- ja liikuntaedun, tyhy-toimintaa, kahviedun, polkupyöräedun, hierontaedun sekä mahdollisuuden kehittyä työssään. Tervetuloa Seinäjoen seurakuntaan!

Opintie 1
60500 Seinäjoki