Hautausmaan ammattityöntekijä - Helsingin seurakuntayhtymä

Hautausmaan ammattityöntekijä, Malmin hautausmaa

Haemme Malmin hautausmaalle vakituiseen kokoaikaiseen työsuhteeseen hautausmaan ammattityöntekijää.
Hautausmaan ammattityöntekijän työtehtäviin kuuluvat monipuoliset konetyöt hautaamiseen liittyen; uurnahautojen kaivaminen sekä apuhenkilönä arkkuhaudankaivuussa toimiminen. Työhön kuuluu lisäksi viheralueiden, kaluston ja kiinteistön hoito- ja kunnossapitotöitä sekä lumitöitä. Työvuoroja on myös viikonloppuisin. Valitulla henkilöllä tulee olla myös valmiudet osallistua vahtimestarityöhön siunaustilaisuuksissa ja hautauksissa.

Odotamme sinulta
-kykyä fyysiseen ulkotyöhön
-koneiden käyttötaitoa sekä järjestelmällisyyttä ja tarkkuutta
- soveltuvaa ammatillista koulutusta (esim. viherala, maarakennuskoneen kuljettaja) tai kokemusta työkoneiden käytöstä tai kokemusta vastaavista työtehtävistä
- tietoteknistä osaamista ja valmiutta opetella käyttämään työnantajan käytössä olevia ohjelmistoja sekä avointa suhtautumista uuden oppimiseen
-hyviä vuorovaikutustaitoja, asiakaspalveluhenkisyyttä ja joustavuutta sekä kykyä toimia työyhteisön jäsenenä
-suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa
-vähintään B-ajokorttia

Katsomme eduksi
-hautaustoimen alan tuntemuksen
-halukkuuden kouluttautua krematoriotyöhön
-maanmittausosaamisen

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän kehittyvässä ja muuttuvassa työympäristössä.
Henkilöstöetujamme ovat mm. työterveyspalvelut, lounasetu, liikunta- ja kulttuuriedut sekä mahdollisuus työsuhdeasuntoon.

Tehtävässä noudatetaan yleistyöaikaa, joka on 3 viikon työaikajaksolla on 114 tuntia ja 45 minuuttia.
Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 402 mukaisesti siten, että peruspalkka on 2365 €/kk, jonka lisäksi maksetaan mahdollinen kokemuslisä 81-304 € / kk.
Työ alkaa 1.7.2024 tai sopimuksen mukaan. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika.

Hakuaika päättyy 26.5.2024 klo 23:59. Hakemukset toimitetaan KirkkoRekry -järjestelmän kautta osoitteessa www.kirkkorekry.fi (hakuavain 2313).
Henkilökohtaiset haastattelut järjestetään 31.5.2024 Malmin hautausmaalla.

Lisätietoja tehtävistä antaa Paula Niemelä puh. 09 23402851 16.5 klo 9-12 ja 17.5. klo 13-15:30

Helsingin seurakuntayhtymä on osa Suomen evankelisluterilaista kirkkoa - Kirkko Helsingissä. Kiinteistöosastomme ympäristö- ja hautaustoimi vastaa hautauksiin liittyvistä tehtävistä, hautausmaiden ylläpidosta ja hautapaikkojen riittävyydestä Helsingissä. Vakinaisen henkilöstömme määrä on noin 110, lisäksi kausityöntekijöitä on noin 400. Hautausmaita on kuusi: Hietaniemen hautausmaa, Honkanummen hautausmaa, Malmin hautausmaa, Maunulan uurnalehto, Kulosaaren hautausmaa ja Östersundomin hautausmaa ja niiden yhteispinta-ala on 182 hehtaaria.

Kalmistonkaari 2