Lastenohjaaja - Helsingin seurakuntayhtymä

Oulunkylän seurakunnan iltapäiväkerhonohjaajana pääset tekemään tärkeää ja merkityksellistä työtä 1–2 -luokkalaisten parissa. Työskentelet osana seitsemän henkistä ammattitaitoista iltapäiväkerhon tiimiä.

Etsimme kolmea työntekijää osa-aikaiseen työsuhteeseen. Työ alkaa 1.8.2024 ja päättyy 1.6.2025. Iltapäiväkerhonohjaaja on osa kasvatuksen tiimiä, johon kuuluu lastenohjaajia, kaksi nuorisotyönohjaajaa sekä kolme pappia. Kasvatuksen tiimin lähiesihenkilönä toimii johtava kasvatuksen viranhaltija.

Työntekijäksi valittava työskentelee 1-2 -luokkalaisten iltapäiväkerhossa Veräjälaakson sivukoulun toimipisteessä. Iltapäiväkerho on osa Helsingin kaupungin iltapäivätoimintaa. Iltapäiväkerhossa työskentelee 7 ohjaajan tiimi. Lapsia ryhmässä on tulevana kerhovuonna noin 100. Työhön kuuluu lisäksi muita mahdollisia kasvatustyön tehtäviä, esimerkiksi lapsiperheille suunnattujen tapahtumien suunnittelua ja toteutusta.

Etsimme osaavaa ja itseohjautuvaa henkilöä, joka on motivoitunut tekemään suunnitelmallista työtä kouluikäisten parissa. Etsimämme henkilö osaa ohjata ja hallita niin isoa kuin pientä ryhmää ja kohdata lapset kiireettömästi. Toivomme sinulta kokemusta iltapäiväkerhotyöstä tai lasten ja perheiden parissa toimimisesta. Seurakuntatyön kokemus ja kasvatusalan koulutus katsotaan eduksi. Hakijan tulee olla Suomen ev.lut. kirkon jäsen.

Etsimämme henkilö
- Kykenee itsenäiseen työhön lapsilähtöisellä otteella
- On luotettava ja vastuullinen
- Omaa riittävät valmiudet tietotekniikan käyttöön (esim. sähköposti,
sähköinen kalenteri)
- Eduksi katsotaan taidot, joita voidaan hyödyntää iltapäiväkerhossa
esim. jonkin ohjatun tuokion toteuttamisessa (askartelu, sirkus, tanssi,
maalaus, jumppa jne.)

Tarjoamme sinulle
- Ammattitaitoisen ja motivoituneen työtiimin ja mukavat työkaverit
- Perehdytyksen tehtävään
- Mahdollisuuden osallistua kasvatuksen alan täsmäkoulutuksiin
- Mahdollisuuden tutustua lasten parissa tehtävään työhön

Kyseessä on osa-aikatyö 60% työjalla (työaika n. 22h 53min viikossa). Työ sijoittuu pääsääntöisesti klo 11-17 välille. Palkka määräytyy vaativuusryhmä 402 mukaan. Palkka on 1354,79€/kk.

Valitun on toimitettava rikosrekisterilain 6 § 2 momentissa tarkoitettu rikosrekisteriote. Työsuhteessa noudatetaan viiden (5) kuukauden koeaikaa.

Haastattelut pidetään maanantaina 27.5.2024 klo 16-21 välisenä aikana.

Johtava kasvatuksen viranhaltija Mia Mod 050-380 3469

Oulunkylän seurakunta on armon ja oikeudenmukaisuuden yhteisö. Pohjois-Helsingissä sijaitsevan seurakuntamme alueella asuu reilut 38 000 kaupunkilaista, joista noin 18 000 on seurakunnan jäseniä. Työntekijöitä seurakunnassamme on 35. Toimimme seurakunnan eri alueilla ja toimitiloja on Oulunkylässä, Käpylässä ja Maunulassa.

Olemme helsinkiläinen kaupunkiseurakunta, jonka alue on moni-ilmeinen ja väestömäärä kasvava. Meillä on aktiivisia seurakuntalaisia ja tavoitteena on, että seurakuntalaiset osallistuvat toiminnan suunnitteluun ja toteutukseen sekä arviointiin ja kehittämiseen. Panostamme yhteisölähtöiseen työhön ja teemme monimuotoista yhteistyötä eri toimijoiden kanssa.

Teinintie 10

Muut tiedot