Kasvatuksen asiantuntija - Espoon seurakuntayhtymä

Kasvatuksen asiantuntija Espoon seurakuntayhtymään

Espoon seurakuntayhtymän yhteisessä seurakuntatyössä on haettavana kasvatuksen asiantuntijan virka 1.9.2024 alkaen. Kasvatuksen asiantuntijan kelpoisuusvaatimuksena on vähintään soveltuva alempi korkeakoulututkinto, perehtyneisyys seurakuntien kasvatustyöhön sekä erinomainen suullinen ja kirjallinen suomen kielen taito ja tyydyttävä suullinen ja kirjallinen ruotsin kielen taito. Valitun tulee olla Suomen evankelisluterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Viran sisältönä on toimia erityisesti kouluikäisten lasten parissa tehtävän työn, nuorisotyön ja kouluyhteistyön asiantuntijana. Viranhaltija on osa laaja-alaista kasvatuksen toimintaryhmää, joka tukee, koordinoi ja kehittää seurakuntien kasvatustyötä yhdessä Espoon seurakuntien sekä verkostojen kanssa. Työtä tehdään itsenäisesti, työparina ja ryhmänä.

Arvostamme seurakunnan kasvatustyön tuntemista, pedagogista osaamista ja koulutusta sekä yhteisölähtöisen työotteen tuntemusta. Arvostamme hyviä verkostoitumis- ja vuorovaikutustaitoja, viestintä- ja digiosaamista ja kehittävää työotetta sekä kulttuurien välistä osaamista espoolaisessa monikulttuurisessa toimintaympäristössä.

Virka on sijoitettu vaativuusryhmään 601 ja sen palkka on 3274-3687 euroa/kk, riippuen kokemuslisän määrästä. Virassa on 6 kuukauden koeaika.

Viikkotyöaika on 36 tuntia 15 minuuttia. Työtehtäviä ei pääsääntöisesti hoideta iltaisin eikä viikonloppuisin. Mahdollinen leirityöhön osallistuminen painottuu kesäaikaan.

Espoon seurakuntayhtymällä on kattava työterveyshuolto, lounasetu sekä liikunta- ja kulttuurietu. Työnantaja on koulutusmyönteinen työntekijöiden ammatillista kehittymistä tukevan henkilöstökoulutuksen osalta.

Haastatteluajankohdat haastatteluun kutsutuille ovat iltapäivisin keskiviikkona 22.5., torstaina 23.5. ja perjantaina 24.5. Hakijan tulee suostua soveltuvuustutkimukseen, mikäli valintatyöryhmä niin edellyttää. Hakemukset lähetetään KirkkoRekryn kautta su 12.5.2024 klo 23 mennessä.

Tiedusteluihin vastaa kasvatuksen toimintaryhmän esihenkilö Johanna Hirsto, p. 050 340 2908, etunimi.sukunimi(at)evl.fi sekä yhteisen seurakuntatyön johtaja Eero Jokela, p. 050 324 8746, etunimi.sukunimi(at)evl.fi.

www.espoonseurakunnat.fi

Kirkkokatu 1