Tapulikahvilan työntekijä - Espoon seurakuntayhtymä

Espoon tuomiokirkkoseurakunta hakee tapulikahvilan työntekijöitä

Seurakuntamme etsii neljää innokasta 16-18 -vuotiasta työntekijää kesälle 2024

Työskentelet tiekirkon tapulikahvilassa Espoon tuomiokirkon vieressä. Tehtävinäsi ovat mm. pienimuotoisen kahvilan järjestely, kahvin keittäminen, tuotteiden myynti ja kahvilan/paikkojen siistiminen.

Odotamme sinulta ystävällistä asiakaspalvelumieltä, täsmällisyyttä ja yhteistyökykyä. Espoon tuomiokirkkoseurakunnan ja ruotsinkielisen seurakunnan tiekirkko-oppaat avustavat sovitusti tapulikahvilassa.

Työaika on maanantaista perjantaihin klo 10.45-16.45, eli 6 tuntia päivässä, 30 tuntia viikossa. Palkkaus 8,33 €/tunti.

Työjaksot ovat

1. 3.-17.6. tai
2. 17.6.-1.7. tai
3. 1.7.-15.7. tai
4. 15.7.- 2.8.2024.

Kahden viikon jaksolle valitut osallistuvat seuraavan jakson työntekijän perehdyttämiseen diakoniatyöntekijöiden kanssa. Viimeinen jakso on kolmen viikon mittainen.

Laita hakemukseesi, jos joku ajankohdista ei sovi sinulle. Hakuaika päättyy perjantaina 6.5. klo 12. Haastattelut ovat 23.5. Lisäksi yhteinen perehdytys tiekirkko-oppaiden kanssa arki-iltana.

Tapulikahvilan tuotto ohjataan Yhteisvastuukeräykselle. Tänä vuonna keräys tukee yksinäisiä, syrjäytyneitä tai kriisin kohdanneita nuoria kotimaassa sekä konfliktialueilla Kirkon Ulkomaanavun kohteissa.

Tiedustelut diakonit Kirsi Salonen 040 5471861 tai Merja Lehtisalo 050 4380176.

Kirkkopuisto
02770 Espoo