Kokki - Espoon seurakuntayhtymä

Oletko ammattitaitoinen kokki ja pidät asiakaspalvelusta? Tervetuloa mukaan iloiseen tiimiimme!

Hae meille vakituiseen työsuhteeseen 20.5.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan Velskolan toimintakeskukseen, joka sijaitsee Pohjois - Espoossa kauniissa maalaismaisemissa Nuuksion kulmalla.

Velskolassa on nykyaikainen keittiö. Työtehtäviä ovat mm. aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan valmistaminen, leipominen, astiahuolto, asiakaspalvelu sekä puhtaanapito. Valmistamme ruoat mahdollisimman pitkälle itse hyvistä raaka-aineista. Asiakkaamme ovat pääosin seurakuntien leiritapahtumiin osallistujia, leirikouluja ja yritysten kokous- tai tyhy-asiakkaita. Asiakasmäärät vaihtelevat 10-100 henkilön välillä ja ikäjakauma on vauvasta vaariin. Huomioithan, että Velskolaan ei ole julkista kulkuyhteyttä, joten kulkeminen työpaikalle vaatii omaa autoa.

Tehtävän hoitaminen edellyttää kokin perus- tai ammattitutkintoa tai vastaavaa ammattitaitoa. Erityisruokavalioiden tuntemus ja taito työskennellä vaihtuvissa tilanteissa on eduksi. Arvostamme hyvää vuorovaikutustaitoa sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Työtehtäviin annamme kattavan perehdytyksen ja tuen. Edellytämme hakijoilta hyvää suomen kielen taitoa.

Tarjoamme monipuolisen työn, ammattitaitoiset ja mukavat työkaverit, nykyaikaisen ja siistin työympäristön sekä lakisääteistä laajemman työterveyshuollon. Tarjoamme myös hyvät henkilöstöedut (mm. lounas-, liikunta-, kulttuuri-, sekä hyvinvointietu). Olemme savuton työpaikka.

Työ on kaksivuorotyötä sisältäen ilta- ja viikonloppuvuoroja. Viikoittainen työaika on 38,25 h. Kokin tehtävä kuuluu vaativuusryhmään 402 ja peruspalkka on 2313,19 €, sekä mahdolliset ikä- ja suorituslisät. Tehtävään valittavalla on kuuden kuukauden koeaika.

Velskolaan ei ole julkista liikennettä, .

Hakuaika loppuu 5.5.2024 klo. 23:59.

Lisätietoja antaa tiistaina 16.4. klo 14-15 ja 23.4. klo.15-16 Jenni Karttunen p. 050 438 0227

Leiri- ja kurssikeskustoiminta kuuluu Kiinteistöpalveluihin. Espoon seurakuntayhtymän
leiri- ja kurssikeskuksia on kaksi: Hvittorp ja Velskola. Työntekijöitä
leiri- ja kurssikeskustoiminnassa on 20 henkilöä.

Vääräjärventie 2
02980 Espoo