Tule seurakuntamestariksi Kuopion ev.lut. seurakuntayhtymään

Seurakuntamestarin tehtäviin kuuluu jumalanpalvelusten, kirkollisten toimitusten ja muiden seurakunnan tilaisuuksien käytännön järjestelyjen hoitaminen sekä kiinteistöjen sisä- ja ulkoalueiden siisteydestä ja kunnossapidosta huolehtiminen. Tehtäviin kuuluu myös hautaustoimeen ja keittiötoimeen liittyviä tehtäviä. Seurakuntamestarin ensimmäinen sijoituspaikka on Kallaveden seurakunta.

Hakijalta toivomme soveltuvaa ammatillista tutkintoa tai vastaavaa työkokemuksella hankittua taitoa. Suntion ammattitutkinto sekä hygieniapassi katsotaan eduksi. Valittavan henkilön on oltava Suomen ev. lut. kirkon konfirmoitu jäsen.

Valittavan henkilön on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus ennen valinnan vahvistamista. Työtehtävien hoitaminen vaatii siirtymistä yhtymän eri kiinteistöjen välillä, joten ajokortti (B) ja oman auton käyttömahdollisuus ovat välttämättömyyksiä.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa 1.8.2024 tai sopimuksen mukaan. Työaika on 38,25 t/vko. Tehtävän täytössä käytetään 6 kuukauden koeaikaa.

Tehtävän palkkaus on KirVETES vaativuusryhmän 402 (2286,11 €/kk) mukainen ja lisäksi maksetaan erityinen osa (34,41 €/kk). Lisäksi voidaan maksaa euromääräistä kokemuslisää siihen oikeuttavan palvelusajan täyttyessä (3, 5, 10 ja 15 vuotta) sekä henkilökohtaista suorituslisää.

Tarjoamme ePassiFlex -etuuden sekä lounaspassin. Henkilöstömme saa laajat työterveyspalvelut. Seurakuntayhtymällä on ympäristödiplomi.

Hakuaika päättyy 17.5.2024 klo 16.00.

Työtehtävää haetaan sähköisesti KirkkoRekryn hakulomakkeella.

Tietoja tehtävästä antavat Kallaveden kiinteistötoimen lähiesimies Jouni Malkki p. 040 4848 257 tai kiinteistöpäällikkö Petri Rautio p. 040 4848 217.

Kuopion ev.lut. seurakuntien alueella asuvista kirkkoon kuuluu yhteensä 84 841 henkilöä (31.12.2023). Yhtymään kuuluu kuusi seurakuntaa, joista suurin on Kallaveden seurakunta.

Kiinteistöhallinnon tehtävänä on vastata seurakuntayhtymän
* maa- ja vesialueiden
* rakennusten
* irtaimiston
* huoneistojen ja vuokratilojen hoidosta, kunnossapidosta sekä taloudellisesta ja
tarkoituksenmukaisesta käytöstä.
Kiinteistöhallintoa ohjaa, johtaa ja valvoo yhteisen kirkkoneuvoston alaisena kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunta.

Museokatu 4
70100 Kuopio