Laitoshuoltaja - Espoon seurakuntayhtymä

Hae meille vakituiseen työsuhteeseen laitoshuoltajaksi Velskolan toimintakeskukseen 20.5.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan. Velskola sijaitsee Pohjois- Espoossa kauniissa maalaismaisemissa Nuuksion kulmalla.

Hei Sinä!

Tehtäväsi on toimintakeskuksen majoitushuoneiden ja muiden tilojen siivous. Ylläpito- ja perussiivoukset sisältyvät työhön sekä pyykkihuolto. Toimintakeskuksessamme vierailevat pääasiassa seurakuntien leiriläiset. Tarjoamme palveluitamme erilaisille ryhmille, joissa on kaikenikäisiä ihmisiä.

Jotta pärjäät työssä, sinulla tulee olla:
- Aitoa halua tehdä töitä sekä reipasta asennetta ja omatoimisuutta.
- Alan perus- tai ammattitutkinto tai vastaava ammattitaito.
- Sujuva suomen kielen taito.
- Valmius työskennellä välillä viikonloppuisin.
- Oma auto, koska Velskolaan ei ole julkista liikennettä.

Mitä saat, kun liityt joukkoomme?
- Saat vakituisen työsuhteen, jossa arvostamme jokaista työntekijäämme.
- Kokoaikaisen työn, jossa viikoittainen työaika on 38,25 h.
- Tärkeän tehtävän organisaatiossamme.
- Palkan, joka perustuu tehtävän vaativuuteen ja kokemukseesi. Työtehtävä kuuluu
vaativuusryhmään 401 ja peruspalkka on 2214.87 € sekä mahdolliset ikä- ja suorituslisät.
- Lakisääteistä laajemman työterveyshuollon.
- Hyvät henkilöstöedut (mm. lounas-, liikunta-, kulttuuri-, sekä hyvinvointietu).
- Astetta paremmat lomaedut.
- Meillä saat kattavan perehdytyksen ja mukavat työkaverit ympärillesi.

Meillä on kuuden kuukauden koeaika, jotta voimme varmistaa, että viihdyt joukossamme.
Olemme savuton työpaikka.
Jos tämä kuulostaa sinulle sopivalta, hae rohkeasti meille töihin lähettämällä hakemuksesi tai soita Kaie Saagpakk 050 4704007.
Odotamme innolla, että pääset mukaan tiimiimme!

Hakuaika loppuu 5.5.2024 klo 23:59.

Lisätietoja antaa tiistaina 16.4 klo 10-12 ja 23.4 klo 15-16 Kaie Saagpakk p. 050 470 4007,
kaie.saagpakk@evl.fi

Leiri- ja kurssikeskustoiminta kuuluu Kiinteistöpalveluihin. Espoon seurakuntayhtymän
kurssikeskuksia on kaksi: Hvittorp ja Velskola. Työntekijöitä
leiri- ja kurssikeskustoiminnassa on 20 henkilöä.

Vääräjärventie 2
02980 Espoo